Koodersin väen mietteitä asioista.
Somemaailma mahdollistaa paljon verkostoja. Aktiivinen toiminta lisää verkostoja. Sisällöt lisäävät verkostoja. Some siis vaatii aktiivisuutta, mutta ei välttämättä sosiaalisuutta.
Markkinoinnissa on syystäkin suosittua tällä hetkellä liikkuva kuva? Napattiin Rookielta liikkuvan kuvan ammattilainen kertomaan faktoja asiasta.
Markkinoinnin automaatiolla tähdätään tuomaan markkinointia ja myyntiä lähemmäs toisiaan sekä tekemään toiminnasta tehokkaampaa.
Kuinka brändätä ja markkinoida kesällä? Aina ei tarvitse markkinoida mielipuolisella raivoilla vaan loma-aikana selviät vähemmälläkin
Brändi on tuotteen tai palvelun sisällön tai identiteetin eräänlainen yhteenveto, joka voi luoda tuotteelle lisäarvoa ja vahvistaa käyttäjänsä identiteettiä.
Ilmaisen lisäarvon tuottaminen asiakkaalle on loistava sisällöntuottamisen muoto. Arttu jakaa parhaat vinkit sisältömarkkinoinnissa alkuun pääsemiseen.