#MitäVattua podcast #84 - Markkinoinnin automaatio feat. Tero Hyttinen / Hurry Oy

06.08.2019 12:18:00


Mitä on markkinoinnin automaatio?

Markkinointiautomaatio on nimitys järjestelmille, joiden tarkoituksena on tehostaa ja automatisoida jatkuvasti toistuvia markkinoinnin prosesseja, luokitella liidejä ja pitää yllä potentiaalisten asiakkaiden mielenkiintoa. Markkinoinnin automatisointi virtaviivaistaa markkinoinnin ja myynnin toimintaa automatisoimalla säännöllisesti toistuvia ja runsaasti henkilöstön työaikaa kuluttavia markkinoinnin toimintoja sekä mahdollistaa viestinnän tarkan ajoittamisen ja sisällön räätälöinnin henkilötasolla. - Wikipedia

 

Tavoitteena on siis hyödyntää kerättyä tietoa ja analytiikkaa ja sen avulla kohdentaa sisältöä oikeille ihmisille ja helpottaa etenkin toistoa vaativien toimenpiteiden helpottamista markkinoijille. Tavoitteena on myös saada markkinointia ja myyntiä lähemmäs toisiaan jolloin myös myynti kohdistuu paremmin ja tarpeenmukaisemmin.

Mistä Hurry löytyy?

Tero Hyttinen LinkedInissä

itse Hurry:

Facebookista

Instagramista

LinkedInistä

Muita vattuiluja

#MitäVattua podcast - UX eli User Experience feat Riikka Simonen

UX, User Experience, Käyttäjäkokemus. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.

Lukaseppa

#MitäVattua - Clickbait

Clickbait elikkä klikkiotsikko on harhaanjohtava tapa markkinoida sisältöä etenkin verkossa. Kohta 2 saattaa yllättää sinut!

Lukaseppa

Älkää kopioiko brändiänne - #MitäVattua podcast #110

Inspiroitua saa, mutta sekin olisi tärkeää pitää hyvän maun rajoissa ettei inspiroituminen käänny plagioinniksi.

Lukaseppa

#MitäVattua?

MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!

Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä