#MitäVattua podcast #84 - Markkinoinnin automaatio feat. Tero Hyttinen / Hurry Oy

06.08.2019 12:18:00


Mitä on markkinoinnin automaatio?

Markkinointiautomaatio on nimitys järjestelmille, joiden tarkoituksena on tehostaa ja automatisoida jatkuvasti toistuvia markkinoinnin prosesseja, luokitella liidejä ja pitää yllä potentiaalisten asiakkaiden mielenkiintoa. Markkinoinnin automatisointi virtaviivaistaa markkinoinnin ja myynnin toimintaa automatisoimalla säännöllisesti toistuvia ja runsaasti henkilöstön työaikaa kuluttavia markkinoinnin toimintoja sekä mahdollistaa viestinnän tarkan ajoittamisen ja sisällön räätälöinnin henkilötasolla. - Wikipedia

 

Tavoitteena on siis hyödyntää kerättyä tietoa ja analytiikkaa ja sen avulla kohdentaa sisältöä oikeille ihmisille ja helpottaa etenkin toistoa vaativien toimenpiteiden helpottamista markkinoijille. Tavoitteena on myös saada markkinointia ja myyntiä lähemmäs toisiaan jolloin myös myynti kohdistuu paremmin ja tarpeenmukaisemmin.

Mistä Hurry löytyy?

Tero Hyttinen LinkedInissä

itse Hurry:

Facebookista

Instagramista

LinkedInistä

Muita vattuiluja

Onko rekrytoinnissa kaikki sallittua - #MitäVattua podcast #128

Onko rekrytoinnissa eettisiä pelisääntöjä vai riittääkö kun pysytään maan lakien puitteissa?

Lukaseppa

Onko liian pientä ohjelmistoa - #MitäVattua podcast #169

Ohjelmiston suuruutta voi ajatella monella tavalla. Onko suurempi järjestelmä se, joka tekee paljon asioita yksittäisille käyttäjille vai yksi järjestelmä joka tekee vähän asioita isolle käyttäjäkunnalle?

Lukaseppa

#MitäVattua - Nettisivut

Nettisivut, kotisivut, verkkosivut - Semmoiset kannattaa jokaisella yrityksellä olla!

Lukaseppa

#MitäVattua?

MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!

Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä