Koodersin väen mietteitä asioista.
Mitenkä saat viestisi välitettyä mahdollisimman monen potentiaalisen asiakkaan kuulemana?
Jokaisella meistä on jonkinlaisia asiakaskokemuksia. Niistä pääsääntöisesti huonot, sekä todella hyvät jäävät erityisesti mieleen.
Lähes aina stressin taustalla on epätietoisuus ja epävarmuus. Kuinka siis vähentää epävarmuustekijöitä päivässä?
Brandbookin pitäisi toimia yritysilmeen käsikirjoituksena. Miksi niin monet yritykset jättävät hankkimansa brandbookin käyttämättä?
Onko vaarallista jos ideat loppuvat? Kuinka edistää ideoiden syntymistä?
Palvelkaa asiakasta kuin asiakas haluaa tulla palvelluksi. Tehkää asiakkaanne ostokokemuksesta mahdollisimman helppoa!
Jos ei pidä liikaa roolia päällä työpaikalla on elämä paljon stressittömämpää. Ihminen vastaa paremmin inhimilliseen viestintään!
Kuinka usein palvelua tai tuotetta ostaessasi jaksat vertailla niiden ominaisuuksia pelkän hinnan sijaan?