Koodersin väen mietteitä asioista.
Mietiskelin taannoin, miten paljon muodostamme mielikuvia ihmisistä vain sen pohjalta mitä heistä on kerrottu. Kuinka joskus ensimmäinen tapaaminen voi vaikuttaa, kuinka jatkossa arvoitamme toisen ihmisen. Osalle on tärkeää rakentaa omaa brändiä aktiivisella toimimisella ja vaikuttaa ihmisten mielikuvissa aktiivisilta, positiivisilta tai luotettavilta.
Yritys voi hyvällä markkinoinnilla parhaassa tapauksessa automatisoida myynnin ja rekrymarkkinoinnin. Mistä yrityksien olisi hyvä viestiä enemmän?
Voimme olla yrityksenä sekatavarakauppa, jossa saa kaikkea mahdollista. Ei siis ole salaisuus, että menestymiseen tarvitaan tieto omasta palvelusta, osaamisesta ja kokonaisuuden markkinoinnista.
Kannattaako seuraaja- ja katsojalukuja kytätä orjallisesti ja sitten olla ihan romuna jos jonain päivänä luvut eivät ole toivotunlaisia?
Yleensä parhaat ratkaisut löytyvät laatikon ulkopuolelta. Sieltä liian harva hoksaa lähteä sitä parasta juttua etsimäänkään.
Pohdiskelussa työpaikkojen käytännöt. Voiko koodifirmassa olla muutakin aktiviteettia kuin biljardi, änäri ja ryyppääminen?
Asiakkaan tunteiden ja tarpeiden huomioonottaminen asiakaspalvelutilanteisssa on usein jopa tärkeämpää, kuin lopputulos. Ihmisten kohtaamista harvoin opitaan kirjoista, mutta asiakaspalvelussa se on osaamisen lisäksi yksi tärkeimmistä taidoista.
Vaikka miten kovaa huudat tyhjään metsään ei sieltä tule vastakaikua. Kannattaa ensin löytää se oikea metsä mihin lähteä huutamaan oman palvelun ilosanomaa.