Blogi

Koodersin väen mietteitä asioista.

Matka laatikon ulkopuolelle

Yleensä parhaat ratkaisut löytyvät laatikon ulkopuolelta. Sieltä liian harva hoksaa lähteä sitä parasta juttua etsimäänkään.

Lukaseppa

Saako Koodersilla juoda alkoholitonta olutta - #MitäVattua podcast #197

Pohdiskelussa työpaikkojen käytännöt. Voiko koodifirmassa olla muutakin aktiviteettia kuin biljardi, änäri ja ryyppääminen?

Lukaseppa

Kuulluksi ja nähdyksi tuleminen asiakaspalvelussa

Asiakkaan tunteiden ja tarpeiden huomioonottaminen asiakaspalvelutilanteisssa on usein jopa tärkeämpää, kuin lopputulos. Ihmisten kohtaamista harvoin opitaan kirjoista, mutta asiakaspalvelussa se on osaamisen lisäksi yksi tärkeimmistä taidoista.

Lukaseppa

Markkinoi oikeassa kanavassa - #MitäVattua podcast #193

Vaikka miten kovaa huudat tyhjään metsään ei sieltä tule vastakaikua. Kannattaa ensin löytää se oikea metsä mihin lähteä huutamaan oman palvelun ilosanomaa.

Lukaseppa

Mitä videoiltamme haluat? - #MitäVattua podcast #191

Internetissä sisällöllä voi olla monenlaisia twistejä. Mikä voisi olla Koodersin twisti mukavien juttelun ja kirosanojen vatulla korvaamisen lisäksi?

Lukaseppa

Suosittelemme tätä jaksoa - #MitäVattua podcast #175

Kuinka paljon saamasi suosittelut vaikuttavat ostopäätökseesi? Kannattaako kaikkien ihmisten suosituksia kuunnella? Suosittelun taustalla on hyvä olla jonkinlainen luottamus tahoa kohtaan, jolta pyytää suositteluja.

Lukaseppa

Oletko hyvä suosittelija?

Suosittelu on yksi markkinoinnin ja myynnin keinoja, joilla saadaan liitettyä helposti myös asiakaskokemus. Tämä toimii siis erittäin tehokkaana hyvässä, että huonossa asiassa. Mistä siis tiedät, että oletko hyvä suosittelemaan jotakin palvelua?

Lukaseppa

Asiakaspalvelun voimana aito kohtaaminen

Jokaisella meistä on jonkinlaisia asiakaskokemuksia. Niistä pääsääntöisesti huonot, sekä todella hyvät jäävät erityisesti mieleen.

Lukaseppa