#MitäVattua - Sisältömarkkinointi feat. Arttu Käyhkö, Rookie Communications Oy

Kooders - 26.02.2019 09:11:36


Sisältömarkkinointi on internetin ja sosiaalisen median myötä syntynyt markkinointitekniikka, jossa tuotteen tai palvelun kohderyhmälle tuotetaan sen arvostamaa, sille hyödyllistä sekä jatkuvaa ja johdonmukaista markkinointiviestintää ja muuta mediasisältöä sen parhaiten tavoittavissa kanavissa. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkia uusia ja markkinoida kaikille kannattavasti.

Markkinoinnin tulee aina olla tavoitteellista ja nämä tavoitteet voivat näyttää joskus hyvin erilaisilta. Yksi sisältömarkkinoinnin keino on pitää vaikka podcastia jossa selitetään mitä on sisältömarkkinointi tai jakaa joka arkipäivä RookieTippejä sosiaalisen median kanaviin.

Maailma menee siihen suuntaan, että pian ei ole muuta markkinointia kuin sisältömarkkinointi.

 

Vieraana Rookie Communicationsin perustaja Arttu Käyhkö

Rookien Facebook
Rookien Instagram
Rookien YouTube