Sisältömarkkinointi on internetin ja sosiaalisen median myötä syntynyt markkinointitekniikka, jossa tuotteen tai palvelun kohderyhmälle tuotetaan sen arvostamaa, sille hyödyllistä sekä jatkuvaa ja johdonmukaista markkinointiviestintää ja muuta mediasisältöä sen parhaiten tavoittavissa kanavissa. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkia uusia ja markkinoida kaikille kannattavasti.
Markkinoinnin tulee aina olla tavoitteellista ja nämä tavoitteet voivat näyttää joskus hyvin erilaisilta. Yksi sisältömarkkinoinnin keino on pitää vaikka podcastia jossa selitetään mitä on sisältömarkkinointi tai jakaa joka arkipäivä RookieTippejä sosiaalisen median kanaviin.
Maailma menee siihen suuntaan, että pian ei ole muuta markkinointia kuin sisältömarkkinointi.
Vieraana Rookie Communicationsin perustaja Arttu Käyhkö
Mitä on hyvinvointi? Vai onko tähän olemassa oikeita tai vääriä vastauksia?
Joskus tuotetta on järkevää kehittää jos sen nimeäminen on vaikkapa tulkittavissa loukkaavaksi jotain ihmisryhmää kohtaan, mutta onko aina kehitettävä tuotteita ja palveluita jos asiakkaat olisivat ja tyytyväisiä entiseenkin? Etenkin jos tavoite ei ole tehdä tuotteesta itsestään rikkoutuvaa.
Mitä koneet näkee vai näkeekö mitään? Kuinka konenäköä voidaan hyödyntää?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä