#MitäVattua - Sisältömarkkinointi feat. Arttu Käyhkö, Rookie Communications Oy

26.02.2019 09:11:36


Sisältömarkkinointi on internetin ja sosiaalisen median myötä syntynyt markkinointitekniikka, jossa tuotteen tai palvelun kohderyhmälle tuotetaan sen arvostamaa, sille hyödyllistä sekä jatkuvaa ja johdonmukaista markkinointiviestintää ja muuta mediasisältöä sen parhaiten tavoittavissa kanavissa. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkia uusia ja markkinoida kaikille kannattavasti.

Markkinoinnin tulee aina olla tavoitteellista ja nämä tavoitteet voivat näyttää joskus hyvin erilaisilta. Yksi sisältömarkkinoinnin keino on pitää vaikka podcastia jossa selitetään mitä on sisältömarkkinointi tai jakaa joka arkipäivä RookieTippejä sosiaalisen median kanaviin.

Maailma menee siihen suuntaan, että pian ei ole muuta markkinointia kuin sisältömarkkinointi.

 

Vieraana Rookie Communicationsin perustaja Arttu Käyhkö

Rookien Facebook
Rookien Instagram
Rookien YouTube

Muita vattuiluja

#MikäVatuttaa - Koodarin ammattitaudit

Koodareilla on monenlaisia ammattitauteja niin mielelle kuin keholle. Konnapoppoo jutteli omista kokemuksistaan.

Lukaseppa

#MitäVattua - Web-analytiikka

Analytiikka on kannattavan verkkoliiketoiminnan kulmakivi.

Lukaseppa

Innovatiiviset Kunnat - #MitäVattua podcast #97

Kuntaviestinnässä on tärkeää erottua ja näyttäytyä elinvoimaisena alueena. Tästä ei kuitenkaan kaikki ole ottaneet vielä koppia.

Lukaseppa

#MitäVattua?

MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!

Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä