Sisältömarkkinointi on internetin ja sosiaalisen median myötä syntynyt markkinointitekniikka, jossa tuotteen tai palvelun kohderyhmälle tuotetaan sen arvostamaa, sille hyödyllistä sekä jatkuvaa ja johdonmukaista markkinointiviestintää ja muuta mediasisältöä sen parhaiten tavoittavissa kanavissa. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkia uusia ja markkinoida kaikille kannattavasti.
Markkinoinnin tulee aina olla tavoitteellista ja nämä tavoitteet voivat näyttää joskus hyvin erilaisilta. Yksi sisältömarkkinoinnin keino on pitää vaikka podcastia jossa selitetään mitä on sisältömarkkinointi tai jakaa joka arkipäivä RookieTippejä sosiaalisen median kanaviin.
Maailma menee siihen suuntaan, että pian ei ole muuta markkinointia kuin sisältömarkkinointi.
Vieraana Rookie Communicationsin perustaja Arttu Käyhkö
Sinun ei tarvitse tehdä kaikkea mihin kykenet. Elämässä on paljon muutakin kuin pelkästään työt ja muiden auttaminen. Myös omalle ololle ja jaksamiselle pitää osata asettaa arvoa!
Jos ei pidä liikaa roolia päällä työpaikalla on elämä paljon stressittömämpää. Ihminen vastaa paremmin inhimilliseen viestintään!
Markkinointistrategiassa on nyt perusteet kunnossa. Kuinka niiden päälle lähdetään suunnitelmaa rakentamaan?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä