#MitäVattua - Sisältömarkkinointi feat. Arttu Käyhkö, Rookie Communications Oy

26.02.2019 09:11:36


Sisältömarkkinointi on internetin ja sosiaalisen median myötä syntynyt markkinointitekniikka, jossa tuotteen tai palvelun kohderyhmälle tuotetaan sen arvostamaa, sille hyödyllistä sekä jatkuvaa ja johdonmukaista markkinointiviestintää ja muuta mediasisältöä sen parhaiten tavoittavissa kanavissa. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkia uusia ja markkinoida kaikille kannattavasti.

Markkinoinnin tulee aina olla tavoitteellista ja nämä tavoitteet voivat näyttää joskus hyvin erilaisilta. Yksi sisältömarkkinoinnin keino on pitää vaikka podcastia jossa selitetään mitä on sisältömarkkinointi tai jakaa joka arkipäivä RookieTippejä sosiaalisen median kanaviin.

Maailma menee siihen suuntaan, että pian ei ole muuta markkinointia kuin sisältömarkkinointi.

 

Vieraana Rookie Communicationsin perustaja Arttu Käyhkö

Rookien Facebook
Rookien Instagram
Rookien YouTube

Muita vattuiluja

Koodarin perehdyttäminen - #MitäVattua podcast #152

Tänään digitoimiston väki keskustelee omista kokemuksista koodarin perehdyttämiseen liittyen.

Lukaseppa

Onko liian pientä ohjelmistoa - #MitäVattua podcast #169

Ohjelmiston suuruutta voi ajatella monella tavalla. Onko suurempi järjestelmä se, joka tekee paljon asioita yksittäisille käyttäjille vai yksi järjestelmä joka tekee vähän asioita isolle käyttäjäkunnalle?

Lukaseppa

#MitäVattua podcast #76 - Miksi tehdä asiat vaikeasti?

Tänään podcastissamme pohdittiin asioiden vaikeasti tekemistä. Usein asioista tehdään liian vaikeaa vaikkapa liian monimutkaisilla prosesseilla.

Lukaseppa

#MitäVattua?

MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!

Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä