- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Ennen kehuttiin asioita osaavalle, että on kouluja käyty. Nykyään kysellään ensimmäisenä käytätkö työssäsi tekoälyä, josta ei usein saa selvää onko kysymys vilpitön vai yritys jonkinlaisen arvokeskustelun käynnistämiseen.
Kela pääsi otsikoihin voimakkaasti sanoitetuilla näkemyksillään etätyöstä. Mitenkä nörtit asiaa näkee ja mikä on nyt se oikea vastaus etä- ja lähityön symbioosiin?
Kyberturvallisuushan se on vähän aina kortilla, mutta me ei ole hetkeen tästä höpisty. Mitä nykyään pitää huomioida ja miksi. Onko se pelkästään arjessa vai myös koodi projekteissa?
Keskustellaan siitä, miksi virheet kasaantuvat alkuviikkoon ja miten ihmismieli (ja joskus myös koodi) käynnistyy hitaasti viikonlopun jäljiltä. Tarjolla vertaistukea ja pohdintaa työelämän rytmeistä.
Integraatioilla saadaan tietoa paremmin yksiin kansiin jotta ei tarvitsisi tehdä merkintöjä moneen paikkaan. Miksi Koodersille integraatiot on niin mieluisia ja mitä kaikkea integraatiot voivat mahdollistaa?
Kumppanuuksissa pitää tottakai olla ehdot millä pelisäännöillä yhdessä edetään. Silti tulee vastaan hyvin räikeitä tilanteita missä kohtelemisen taso ja toisen koettu ihmisarvo määräytyy sen mukaan miten toimijalla menee.
Tavaralla on monesti jokin hinta ja moni saattaa jopa yllättyä, että palvelu maksaa. Tietenkään itse ei tarvitse ammattilaisen puolesta tehdä, mutta mitenkä koodi projektissa olisi mahdollista säästää rahaa ja minkälaiset Tein-itse-ja-säästin ratkaisut taas nostavat hintalappua sen laskemisen sijaan?
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.