Koodersin väen mietteitä asioista.
Miten paljon voi ottaa vastaan jos asiakas ei ole tyytyväinen palveluun? Missä menee se raja, että pitäisi sanoa jotain takaisin?
IoT oli puheissa podcastimme alkuaikoina, mutta nyt puhuttiin siitä taas JPn kanssa ja paremmin!
Joskus rutiineista on hyötyä, mutta kaikkia rutiineja pitäisi joskus muistaa haastaa parempien toimintatapojen löytämiseksi!
Toimimmepa neuvotteluissa miten tahansa, niin maapallo jatkaa pyörimistään. Vahvankin mielipiteen voi tuoda esille kohteliaasti.
Avoimet ovet on pidetty, joten nyt voidaan näyttää kauniita tilojamme myös videolla!
Kooders on osa Gartano Oy:tä ja saman varjon alle jää myös terapia- ja hyvinvointipalveluita tarjoava Geneesi. Yrittäjät juttelevat lisää!