Ajatuksia vaikeasta asiakaskohtaamisesta

25.04.2019 09:23:00

Asiakaskokemuksia ja -tapaamisia

Kun ihmiset toimivat keskenään voi kommunikoidessa tapahtua monenmoista. Asioita voidaan ymmärtää asioita väärin tai jotain voi unohtua.

Ilpo pohtiikin blogissa näitä ilmiöitä ja kuinka toimia konfliktin sattuessa.

Muita blogeja tältä tyypiltä

Uskalla vaatia nettisivuja ja verkkokauppoja ostaessasi

Kysy mistä maksat; tekemisestä ja ylläpidosta? Mitä tähän sisältyy? Sinulle sivuston ylläpitäminen tulee olla helppoa ja tiedät, miten se tehdään.

Lukaseppa

Minä ja koodari - kauas laskut karkaavat!

Työntekijöiden on hyvä tietää yrityksensä laskutustiedot. Näitä tarvitaan kun käydään vaikkapa koulutuksissa.

Lukaseppa

Vaativa ihminen on myös ihminen

Olemme maailmassa, jossa työelämässä vaaditaan tuloksia. Itsessään tuloksen tekeminen ei ole paha juttu, vaan miten kukin saa sen tuntumaan kuormittavalta ja haasteelliselta

Lukaseppa