Ajatuksia vaikeasta asiakaskohtaamisesta

25.04.2019 09:23:00

Asiakaskokemuksia ja -tapaamisia

Kun ihmiset toimivat keskenään voi kommunikoidessa tapahtua monenmoista. Asioita voidaan ymmärtää asioita väärin tai jotain voi unohtua.

Ilpo pohtiikin blogissa näitä ilmiöitä ja kuinka toimia konfliktin sattuessa.

Muita blogeja tältä tyypiltä

Minä ja koodari - asiakaspalvelu on asiakkaan palvelua!

Vaikka löydämme yhteisen ymmärryksen asiassa, niin onko silti se hyvää asiakkaan palvelua? Saako koodari olla vihainen, jos asiakas ei olekaan samalla aaltopituudella tai toisinpäin?

Lukaseppa

Minä ja koodari - verkostoitumisen valtatiellä

Somemaailma mahdollistaa paljon verkostoja. Aktiivinen toiminta lisää verkostoja. Sisällöt lisäävät verkostoja. Some siis vaatii aktiivisuutta, mutta ei välttämättä sosiaalisuutta.

Lukaseppa

Markkinointi välillä hymyilyttää

On tärkeää osata markkinoida omaa tekemistään. Meiltäkin on vaikeaa ostaa jos kukaan ei tiedä olemassaolostamme.

Lukaseppa