Kun ihmiset toimivat keskenään voi kommunikoidessa tapahtua monenmoista. Asioita voidaan ymmärtää asioita väärin tai jotain voi unohtua.
Ilpo pohtiikin blogissa näitä ilmiöitä ja kuinka toimia konfliktin sattuessa.
Suosittelu on yksi markkinoinnin ja myynnin keinoja, joilla saadaan liitettyä helposti myös asiakaskokemus. Tämä toimii siis erittäin tehokkaana hyvässä, että huonossa asiassa. Mistä siis tiedät, että oletko hyvä suosittelemaan jotakin palvelua?
Ohjelmistoja ja järjestelmiä tarvitaan jatkuvasti arkipäivässä, juhlapyhinä ja jopa nukkuessa. Kehitys on huikeaa!
Näin vain luovuuden puutarhuri on päässyt siihen vaiheeseen, jossa voi katsoa rehellisesti taaksepäin ja partakarvat vinkuen mennä eteenpäin. Nyt tehdään palvelumyyntiä!