Kun ihmiset toimivat keskenään voi kommunikoidessa tapahtua monenmoista. Asioita voidaan ymmärtää asioita väärin tai jotain voi unohtua.
Ilpo pohtiikin blogissa näitä ilmiöitä ja kuinka toimia konfliktin sattuessa.
Tunnustan; olen välillä ottanut liikaa tekemistä itselleni ja tuntenut rajallisuuden tehdä kaikkia lupaamia asioita. Aina ei ole osannut sanoa sanaa ei. Joskus tulee vain tyhmä olo, enkö osaa tai pysty hoitamaan näitä asioita. Tunnistatko tilanteen?
Suomalainen kokous-/palaverikulttuuri on varmasti ollut murroksessa viimeisten vuosien aikana. Eikä se muuta tilannetta, että paljon kokouksia tai palavereita pidetään etänä, myös läsnä kokouksilla on oma paikkansa.
Voimme olla yrityksenä sekatavarakauppa, jossa saa kaikkea mahdollista. Ei siis ole salaisuus, että menestymiseen tarvitaan tieto omasta palvelusta, osaamisesta ja kokonaisuuden markkinoinnista.