Paikallinen näkyvyys on hyvä ensiaskel saada toimintaa kansan tietouteen. Tästä heräsi toimistollamme keskustelua, kun kuulimme ensimmäisen kerran SuperParkin olemassaolosta lukiessamme tämän toiminnan loppumisesta Karjalaisessa.
Yrityksen on hyvä näkyä vähintäänkin paikallisesti. Siinä voi hyödyntää sisältömarkkinointia tai edes jollain tapaa olla digitaalisesti esillä. Viestien erottuminen kaikissa kanavissa myös helpottuu, kun viestin takana on jonkinlainen brändi!
Onko toimintanne ketterää vai joustavaa?
Voiko tässä hetkessä elävä stressata? Yleensä tässä hetkessä ei ole mitään hätää vaan negatiiviset ajatukset tulevat joko menneen tai tulevan huolehtimisesta. Pahimmillaan ihminen voi luulla elävänsä hetkessä, mutta silti aktiivisesti stressata vaikka kuluvan päivän todo-listan pituutta.
Ennen oli laivat laivantekoainetta ja harrastamisen olennainen osa ei ollut tekemisistään tuntemattomille ihmisille ilmoittaminen ilmoitustaululla. Voisiko arkeen löytyä kivaa lisäpiristystä omista lapsuuden ajan aktiviteeteista?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä