Paikallinen näkyvyys on hyvä ensiaskel saada toimintaa kansan tietouteen. Tästä heräsi toimistollamme keskustelua, kun kuulimme ensimmäisen kerran SuperParkin olemassaolosta lukiessamme tämän toiminnan loppumisesta Karjalaisessa.
Yrityksen on hyvä näkyä vähintäänkin paikallisesti. Siinä voi hyödyntää sisältömarkkinointia tai edes jollain tapaa olla digitaalisesti esillä. Viestien erottuminen kaikissa kanavissa myös helpottuu, kun viestin takana on jonkinlainen brändi!
Työpaikka ilmoituksessa toinen voi saada huutoa kun vaatii keskimääräistä korkeampaa älykkyyttä, mutta toinen saa kiitosta kun halutaan ihminen mukaan galaksien valtaamiseen. Monia asioita saa (ja kannattaakin) sanoa, mutta kaikkea ei saa sanoa liian suoraan.
Maailma kehittyy kovaa tahtia, mutta uusien teknologioiden käyttöönoton hitaus jarruttaa asioiden helpottumista.
Ainainen nörtti ja alanvaihdon koodariksi tehnyt keskustelevat alan vaihtamisesta koodariksi. Jaossa niin mielipiteet kuin kokemukset.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä