Blogi

Koodersin väen mietteitä asioista.

voikoEdullistaTinkia_sq.jpg
Voiko edullista tinkiä?
5.12.2019 klo 9.30
Tinkiminen on saanut uudet mittasuhteet television kautta tulevien ohjelmien kautta, joissa tuote saadaan molempia tyydyttävillä hinnoilla.
halvastaEdulliseen_sq.jpg
Halvasta edulliseen on pitkä matka
7.11.2019 klo 9.21
Halpa ei aina takaa laatua, toisaalta halvalla voi saada hyvää – toisaalta kalliilla ei saa aina laadukasta.
ilpoMyDay2019_sq.jpg
MyDay 2019: Ilpo
11.10.2019 klo 8.53
Luovuuden puutarhurimme puuhtaa toimistolla hyvin monenlaista, jotta koodarit ja terapeutit voisivat tehdä työnsä mahdollisimman tehokkaasti!
verkostoitumisenValtatiella_sq.jpg
Minä ja koodari - verkostoitumisen valtatiellä
12.9.2019 klo 7.29
Somemaailma mahdollistaa paljon verkostoja. Aktiivinen toiminta lisää verkostoja. Sisällöt lisäävät verkostoja. Some siis vaatii aktiivisuutta, mutta ei välttämättä sosiaalisuutta.
mielenpaallaMuutoksenTiella3_sq.jpg
Minä ja koodari - Mielen päällä muutoksen tiellä osa III
15.8.2019 klo 8.16
Näin vain luovuuden puutarhuri on päässyt siihen vaiheeseen, jossa voi katsoa rehellisesti taaksepäin ja partakarvat vinkuen mennä eteenpäin. Nyt tehdään palvelumyyntiä!
mielenPaallaMuutoksenTiella2_sq.jpg
Minä ja koodari - Mielen päällä muutoksen tiellä osa II
18.7.2019 klo 10.10
Viimeksi kirjoitin muutoksesta, jonka tein tämän kevään aikana. Tänään mietin sitä, mikä minua innostaa yrittäjyydessä ja tulla töihin.
mielenpaallaMuutoksenTiella_sq.jpg
Minä ja koodari - Mielen päällä muutoksen tiellä
20.6.2019 klo 10.51
Kolmentoista vuoden nuorisoasumisen parissa vietetyn työuran jälkeen on tullut aika siirtää kaikki voimavarat kohti yritystoimintaa. Bloggasin tunnelmiani tästä muutoksesta.
kauasLaskutKarkaavat_sq.jpg
Minä ja koodari - kauas laskut karkaavat!
23.5.2019 klo 8.11
Työntekijöiden on hyvä tietää yrityksensä laskutustiedot. Näitä tarvitaan kun käydään vaikkapa koulutuksissa.