- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Minkälainen Miikka oli lapsena? Voiko nuoremmiltakin oppia jotain joko työyhteisössä tai perheenkin sisällä? Tänä äitienpäiväisenä jaksona keskustellaan äiti ja poika, traumapsykoterapeutti ja insinööri eri opeista mitä voi tulla monialaisessakin yhteisössä ja miten paljon voi olla erilaisia oletuksia organisaation (tai suvun) sisällä.
Miikka kävi #getto2025 tapahtumassa viihtymässä ja verkostoitumassa nuorten yrittäjien kanssa.
Voiko standup koMiikkaa käyttää yritysmarkkinoinnissa? Mitenkä powerpoint bileet toimii blogina? Voisiko podcastin kuvata ulkona?
Kaikki ei aina mene täydellisesti. Joskus voi tulla ostajasta, myyjästä tai jopa jostain kolmannesta tahosta johtuen ongelmia projektin edistämisessä.
Nykyään urapolut vievät ihmisiä mitä oudoimpiin paikkoihin ja eri aloille. Jos vaikkapa Miikka lähtisi nyt töitä hakemaan miten niitä lähtisi hakemaan ja minne tulisi hakeuduttua?
Onko IT kupla puhkeamassa vai onko kuplaa ollenkaan? 2023 syksystä vuoden 2025 alkuun oli merkittävää hiljentymistä kaikilla liiketoiminnan aloilla joka näkyi erityisesti IT-alalla, sillä kaikki yritykset tarvitsevat IT palveluita pysyäkseen kilpailukykyisinä. Miltä tilanteen ennusteet näyttävät?
Milloin joku asia on riittävillä kantimilla etenkin liiketoiminnan pyörittämisen näkökulmasta ja milloin kannattaa kehittää parempaa?
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.