- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Ihminen ei voi osata kaikkea. Silloin omat verkostot on tosi tärkeitä. Onko siun verkostoissa jo riittävät ihmiset kaikkiin asioihin mitä tarvitset töissä tai muussa elämässä?
Etätyöt jakaa vieläkin tunteita vaikka niiden yleistymisestä on jo useampi vuosi. Mikä siellä vielä hankaa vastaan?
Ihmiset tuppaa olemaan erilaisia. Joku tykkää samoista rutiineista joka päivä ja joku tarvitsee aina jotain uutta ja erilaista päivittäiseen tekemiseen. Tästä kannattaa ottaa hyöty irti sillä mikäpä ongelma on koodarinkaan antaa töitä tehdä vaikka keskellä yötä?
Nykyään urapolut vievät ihmisiä mitä oudoimpiin paikkoihin ja eri aloille. Jos vaikkapa Miikka lähtisi nyt töitä hakemaan miten niitä lähtisi hakemaan ja minne tulisi hakeuduttua?
Onko IT kupla puhkeamassa vai onko kuplaa ollenkaan? 2023 syksystä vuoden 2025 alkuun oli merkittävää hiljentymistä kaikilla liiketoiminnan aloilla joka näkyi erityisesti IT-alalla, sillä kaikki yritykset tarvitsevat IT palveluita pysyäkseen kilpailukykyisinä. Miltä tilanteen ennusteet näyttävät?
Milloin joku asia on riittävillä kantimilla etenkin liiketoiminnan pyörittämisen näkökulmasta ja milloin kannattaa kehittää parempaa?
Paljon puhutaan ketterästä ohjelmistokehittämisestä, mutta miksi sitä ei aina käytetä? Mikä mahdollistaa Agilen ja onko tilanteita missä se ei toimi? Kaksi koodikonkaria tähän teille vastaavat hyvinkin pian.
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.