- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Ennen kehuttiin asioita osaavalle, että on kouluja käyty. Nykyään kysellään ensimmäisenä käytätkö työssäsi tekoälyä, josta ei usein saa selvää onko kysymys vilpitön vai yritys jonkinlaisen arvokeskustelun käynnistämiseen.
Kela pääsi otsikoihin voimakkaasti sanoitetuilla näkemyksillään etätyöstä. Mitenkä nörtit asiaa näkee ja mikä on nyt se oikea vastaus etä- ja lähityön symbioosiin?
Kyberturvallisuushan se on vähän aina kortilla, mutta me ei ole hetkeen tästä höpisty. Mitä nykyään pitää huomioida ja miksi. Onko se pelkästään arjessa vai myös koodi projekteissa?
Milloin joku asia on riittävillä kantimilla etenkin liiketoiminnan pyörittämisen näkökulmasta ja milloin kannattaa kehittää parempaa?
Paljon puhutaan ketterästä ohjelmistokehittämisestä, mutta miksi sitä ei aina käytetä? Mikä mahdollistaa Agilen ja onko tilanteita missä se ei toimi? Kaksi koodikonkaria tähän teille vastaavat hyvinkin pian.
Uusimme juuri omat kotisivumme. Kerrotaan mitä sinne tehtiin jotta voidaan sen kautta opettaa myös muille! Tärkeä osa oli viestinnän selkeyttäminen siitä mitä tarjotaan ja mitä ollaan tehty.
Miikka on nyt opettaja. Podcasteissa ja blogeissa avautumisemme on kuultu koodauksen opettamisesta ja Itä-Suomen Yliopisto totesi, että "Tule sitten ite näyttämään". Mitä odottaa opetukselta ja mitä pitäisi ottaa huomioon?
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.