- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Okei et välttämättä just SINÄ ole huono palautteessa, mutta yllättävän moni on: Niin vastaanottamisessa kuin antamisessa.
Onko sinulla oikeasti kiire vai teetkö itsellesi kiireen tunnetta ihan häiriöksi asti?
Asiakaspalvelu on aina elänyt hyvin villissä lännessä, mutta kokemukset alkavat lentämään entistä enemmän ääripäitä kohti. Palvelua ei saa ollenkaan tai vastauksia saapi ihan asian vierestä. Nyt tuntuisi olevan taas rima alempana kuin koskaan huipun asiakaskokemuksen antamiseksi!
Kuinka olla työpaikalla se halutuin hemmo ja tärkein tykki? Tänään syvennytään 11 vuotta yrittäjänä toimineen tyypin ajatuksiin työpaikalla ja työyhteisössä olemisesta. Minkälaisia asioita työkaverit ja pomot usein arvostavat ja kuinka näitä tietoja hyödyntäen voi helpommin edetä urallaan
Maailmassa on monia tapoja säilyttää dataa. On pilvipalveluita, usb-tikkuja, verkkolevyjä, post-it lappuja, Exceleitä ja vaikka sun mitä. Miksi datan säilöminen ja varmuuskopioiminen on sitten tärkeää vai onko se vaan konsulttien höpötyksiä? Onko tähän jotakin hyviä käytäntöjä?
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.