- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Kehitysyhtiöt on alihyödynnetty voimavara yrityksien kehittämisessä. Vaikkapa Business Joensuulla on itäisessä Suomessa paljon tuotteistettuja palveluita yritystoiminnan kaikkiin vaiheisiin. Olitpa vasta miettimässä ideaa tai jo useamman vuoden toiminut konkari.
Viekö se tekoäly nyt ne kaikki työpaikat ja onko vibekoodaus ainoa oikea tapa tehdä asioita? Näkemyksemme mukaan kyse on enemmän rinnakkaisesta kuin korvaavasta tavasta tehdä asioita.
Kyberturvallisuushan se on vähän aina kortilla, mutta me ei ole hetkeen tästä höpisty. Mitä nykyään pitää huomioida ja miksi. Onko se pelkästään arjessa vai myös koodi projekteissa?
Integraatioilla saadaan tietoa paremmin yksiin kansiin jotta ei tarvitsisi tehdä merkintöjä moneen paikkaan. Miksi Koodersille integraatiot on niin mieluisia ja mitä kaikkea integraatiot voivat mahdollistaa?
Kumppanuuksissa pitää tottakai olla ehdot millä pelisäännöillä yhdessä edetään. Silti tulee vastaan hyvin räikeitä tilanteita missä kohtelemisen taso ja toisen koettu ihmisarvo määräytyy sen mukaan miten toimijalla menee.
Tavaralla on monesti jokin hinta ja moni saattaa jopa yllättyä, että palvelu maksaa. Tietenkään itse ei tarvitse ammattilaisen puolesta tehdä, mutta mitenkä koodi projektissa olisi mahdollista säästää rahaa ja minkälaiset Tein-itse-ja-säästin ratkaisut taas nostavat hintalappua sen laskemisen sijaan?
Keskustelussa 20 vuoden yhteisellä yrittäjäkokemuksella jaettuja kokemuksia ja eniten nähtyjä sudenkuoppia yrityksen perustamien tueksi.
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.