Monesti jälkikäteen on helpompi miettiä mitä on aiemmin tehnyt hyvin taikka huonosti. Tänään nostan esiin omia tyhmimpiä virheitä yrittäjyyden alkutaipaleella.
Ihmiset eivät surffaile yrityksien nettisivuilla huvin vuoksi. Yleensä he etsivät jotain ja sinun salapoliisi tehtävä olisi keksiä mitä he hakevat. Meidänkin sivuilla ylivoimaisesti eniten väkeä kiinnostaa meidän tiimi ja hyvänä kakkosena meidän palveluista kertovat sivut.
Kun mietin pienenä mitä halusin tehdä oli itselleni tosi ilmeistä halu auttaa muita ihmisiä. En saanut apua itselleni asioihin mitkä olivat itselleni vaikeita jonka kautta ymmärsin miten ikävältä tuntuu kun ei saa apua.
Mitä tapahtuu, kun hipihtävä media-ammattilainen tarttuu itsepalvelukassan mysteereihin?
Tekoäly pitäisi olla työkalu tekemisen tukena eikä jotain minkä ympärille ihan kaikki tekeminen rakennetaan. Hyvä renki, mutta huono isäntä vai miten se sanonta meni.
Vilkun unohtaminen, puskurissa roikkuminen, turhat kiihdytykset tai pysäköinti ihan miten sattuu – nämä kaikki saavat Ilpon vähän hymyilemään ja miettimään, miten me ihmiset käyttäydymme ratissa.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.