Tässä videossa saat 3 konkreettista tapaa, joilla moderni kiinteistöjen kauppaaja voi erottua kilpailijoista, palvella diginatiiveja asiakkaita ja tehdä myyntiprosessista sujuvamman itselleen ja ostajille. Samat vinkit pätee toki kaikkeen myyntityöhön.
Asioiden priorisointi ei yleensä viittaa kiireeseen. Joskus asioita voi laittaa tärkeysjärjestykseen ilman asioihin liittyvää aikataulupainetta.
Tässä videossa käyn läpi kysymyksen, joka kummittelee monen yrittäjän ja myyjän unissa: "Miksi kukaan ei osta tätä meidän loistavaa juttua?" Se ei johdu siitä, että palvelusi olisi huono. Asiakkaasi ei vaan tajua miksi hänen kannattaisi siitä innostua.
Kuuntele markkinaa, ole valmis muuttumaan, konkretisoi unelmat ja tavoitteet!
Kouluttaudu lisää! Ole Scrum master! Pitäisikö olla vastuullisuuskoordinaattori? Olisiko aika ottaa tekoäly haltuun? Nyt kun on tekoäly niin siehän voit tehdä sisältöä yhden julkaisun sijaan ainakin jokaisena arkipäivänä.
Moni hyvä idea jää toteuttamatta, koska "sellainen on jo olemassa". Ensimmäinen ei aina ole paras ja usein paras tulee myöhemmin!
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.