Älä huuda asiakaspalvelijalle

10.12.2025
Blogin tiedot
Miikka Kostian
Koodaava toimitusjohtaja

Miikka löytää yleensä ongelman jokaiseen ratkaisuun jo hyvissä ajoin ennen kuin ne pääsevät aiheuttamaan sen suurempaa harmia.

Kun joulun aika koittaa voi monelle tulla synkkiä tunnelmia. Se on itsessään OK, mutta tunnelmien purkaminen syyttömään asiakaspalvelijaan ei ole ihan niin ok. Ihmiset haluaa lähtökohtaisesti auttaa ja ne asiakaspalvelijat tekevät varmasti parhaansa niillä tiedoilla mitä heille on suotu!

00:00 Intro
00:29 Joulunajan stressi ja tunteet
04:27 Loppusanat

Ankat! WooOOoo!
Takaisin yläosaan
Sivustomme käyttää evästeitä käyttökokemuksenne parantamiseen. Voit säätää valintojasi asetuksista