Facesta ja IGstä tuli Meta ja Twitteri on muuttumassa vain X-kirjaimeen. Brändiuudistus ei ole aina ihan yksinkertainen prosessi kun brändi on pääasiassa mielikuvia. Brändisi on siis se mitä sinusta puhutaan selkäsi takana. Tänään käydään läpi mitä kaikkea tarvitaan onnistuneeseen brändiuudistukseen.
00:00 Hyvät tiistai huomenet
00:20 Aiheen pohjustusta
01:32 Twitterin uudistuksesta ja yrityksien brändäyksestä
08:19 Puhetta Meta ja Facebook uudistuksesta
09:57 Jujun löytäminen
11:33 Koodersin kilpikonnat ja brändi
13:09 Tunnistettavat logot ja värit
16:15 Toistettavat jutut
19:36 Koodersin brändäyksestä ja väreistä
21:54 Tuotteistaminen, domainit ja mielenyhtymät
26:59 Mitä Vattua-podcastista
29:25 Brändäys ja merchit
33:39 Laatu brändäyksen työkaluna
35:49 Löydä tapa mikä tuntuu ominaiselta
36:42 Loppusanat ja yhteenvetoa aiheesta
Yrityskauppoja tehdään monesta syystä ja aina ei osteta käytännössä koko yritystä vaan vaikkapa tiimi yrityksen sisältä taikka ytimestä. Segan Rovio-shoppailut nostivat asiaa pinnalle jonka johdosta lähdettiin pohtimaan mitä Kooders tekisi ja on tehnyt rahasäkkien edessä.
Ennen oli laivat laivantekoainetta ja harrastamisen olennainen osa ei ollut tekemisistään tuntemattomille ihmisille ilmoittaminen ilmoitustaululla. Voisiko arkeen löytyä kivaa lisäpiristystä omista lapsuuden ajan aktiviteeteista?
Nykyään ei ole niinkään pula koodareista vaan yleisesti ihmisistä jotka olisivat motivoituneita käymään töissä.