Jos jakson eka osa ei ole vielä vyön alla, niin sen löydät täältä: Näin teet markkinointistrategian [Osa 1]
Perusteet on nyt perusteellisesti kunnossa. Kuinka näiden päälle lähdetään rakentamaan suunnitelmaa joka oikeasti johtaa yhteydenottoihin ja kauppaan eikä pelkästään numeroksi nettisivukävijöihin tai seuraajalukuihin?
Rookie Communicationsista strateginen markkinointikumppani teille?
Graafikko tittelin alle mahtuu monenlaisia tekijöitä. Kaikki työ ei ole edes välttämättä digitaalista, joten jokainen graafikko ei järjestään ole käyttöliittymien mestari.
Uutiskynnys ylittyy pääasiassa vain epäonnistuneista IT-projekteista, mutta näitä uutisia on nähtävillä silti harmillisen usein. Mikä näihin epäonnistumisiin johtaa ja voitaisiinko niiltä välttyä?
Suomeksi sijoitetun pääoman tuottoaste eli tuottoprosentti. Käytännössä kyseessä on yrityksen suhteellinen tuottavuuden mittari, joka kertoo paljonko on sijoitettu ja paljonko tällä on tehty voittoa.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä