Joskus markkinoinnissa ja luovassa tekemisessä saattaa tulla samankaltaisia lopputuloksia muiden toimijoiden kanssa. Mikäli tämä samankaltaisuus alkaa olemaan kokonaisia lauseita myöten on jo syytä epäillä ihan puhdasta kopiointia.
Viestinnässä kannattaa olla omannäköinen niin tarvitsee esittää vähemmän. Tottakai toisista saa inspiroitua ja ottaa ideoita, mutta jos kaikki näyttää suoralta kopiolta kilpailijalta onko silloin markkinoinnin kärkiajatus oikea? Eikös se ole tärkeää erottua muista?
Nörtit varoittelevat yleisimmin maailmalla näkyvistä huonoista käytännöistä nettisivuilla
Kaikki toimijat eivät ole samanlaisia vaikka firman ala tai kuvauksen termi olisi hyvin sama. Pelkkä sana Leipomo voi tarkoittaa hyvin monen eri kokoista ja näköistä toimijaa. Ajatuksena myös usein halutaan tukea sitä pientä, mutta tuleeko lopulta arjessa tehtyä niitä pieniä valintoja jotka ovat arvojesi mukaisia?
Kuinka osallistamisella voidaan saada tyytyväisyyttä työyhteisöön ja kuinka tämä voisi tulla mukaan toimintaan myös työntekijöiden aloitteesta!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä