Bug bountyissa pyydetään ihmisiä ilmoittamaan virheistä järjestelmässä palkkiota vastaan. Yleensä käytännöllä yritetään löytää etenkin tietoturvaan liittyviä aukkoja.
Mutta miten bug bounty mentaliteettia voitaisi hyödyntää asiakaspalvelussa? Jos ravintoloissa kuitenkin on opetettu tarjoilijat kysymään, että "onko ruoka maistunut", mutta sitten mennään täysin lukkoon jos vastaus on muutakin kuin "hyvää on".
Juttelua tämän myötä yleisesti asiakkaiden kuulemisesta ja mitä bug bountyistä voisi oppia.
Peruskoulutuksen menetelmä on yhä pääasiassa opettaa asioita ulkoa ja tältä pohjalta myös kokeet ja niiden pisteytykset on suurilta osin hoidettu. Kuinka paljon tämä malli näkyy koodarin arjessa? Pitääkö koodarin osata asioita ulkoa?
Saako ärräpäät lentää ja murretta tulla puhheeseen mukkaan myös vai pitäsikö aina haastella kirjakielellä?
Aloittavalla yrityksellä luovalla alalla on usein vaikeaa hinnoitella omaa työtään. Tekemistä vaikeuttaa kun kohdeyleisö ei välttämättä edes tiedä mistä tekemisen hinta koostuu.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä