Bug bountyissa pyydetään ihmisiä ilmoittamaan virheistä järjestelmässä palkkiota vastaan. Yleensä käytännöllä yritetään löytää etenkin tietoturvaan liittyviä aukkoja.
Mutta miten bug bounty mentaliteettia voitaisi hyödyntää asiakaspalvelussa? Jos ravintoloissa kuitenkin on opetettu tarjoilijat kysymään, että "onko ruoka maistunut", mutta sitten mennään täysin lukkoon jos vastaus on muutakin kuin "hyvää on".
Juttelua tämän myötä yleisesti asiakkaiden kuulemisesta ja mitä bug bountyistä voisi oppia.
Paneeli toi tänään mukanaan keskustelua vaalihakkeroinnista, kerrostalojen ulko-ovista ja kommunikaatiosta.
Tänään podcastissamme pohdittiin asioiden vaikeasti tekemistä. Usein asioista tehdään liian vaikeaa vaikkapa liian monimutkaisilla prosesseilla.
Innovaatioseteli on 5000€ ilmaista kehittämisrahaa. Liian hyvää ja silti täysin totta!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä