Bug bountyissa pyydetään ihmisiä ilmoittamaan virheistä järjestelmässä palkkiota vastaan. Yleensä käytännöllä yritetään löytää etenkin tietoturvaan liittyviä aukkoja.
Mutta miten bug bounty mentaliteettia voitaisi hyödyntää asiakaspalvelussa? Jos ravintoloissa kuitenkin on opetettu tarjoilijat kysymään, että "onko ruoka maistunut", mutta sitten mennään täysin lukkoon jos vastaus on muutakin kuin "hyvää on".
Juttelua tämän myötä yleisesti asiakkaiden kuulemisesta ja mitä bug bountyistä voisi oppia.
Valokuvaajan ja koodarin kokemuksia hinnoittelusta. Hinnoittelussa kannattaa huomioida muutakin kuin itse tekemiseen kuluva aika. Monessa työssä aikaa kuluu myös valmisteluihin ja jälkituotantoon!
Ihmiset eivät aina jaa sosiaalisessa mediassa kaikista aidointa kuvaa itsestään.
Työpaikoilla etenkin esihenkilön puolesta on jo laissa määritettyjä asioita mistä ei saa puhua työntekijöiden kanssa. Kuitenkin kaikilla pitäisi lupa olla määrittää rajat mistä oman elämänsä asioista haluaa työyhteisössä keskusteltavan.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä