- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Mitä tapahtuu, kun koodifirmassa sovitaan selkeät prosessit? Tässä jaksossa sukellamme siihen, miksi prosessit eivät ole pelkkää byrokratiaa, vaan arjen supervoima.
Miikka oli häärimässä videoita tehden ja bleiserissä heiluen Helsingissä järjestetyssä Koodia Suomesta Ry:n seminaarissa aiheella IT-alan seuraavat 10 vuotta.
Kaapeleita poikki meren pohjassa, epäilyä tietosuojan pitämisestä rapakon takaisilla yrityksillä elikkä epävarmuutta kerrassaan. Mitä jos kaikki data olisi omissa käpälissäsi?
Asiakaspalvelu on aina elänyt hyvin villissä lännessä, mutta kokemukset alkavat lentämään entistä enemmän ääripäitä kohti. Palvelua ei saa ollenkaan tai vastauksia saapi ihan asian vierestä. Nyt tuntuisi olevan taas rima alempana kuin koskaan huipun asiakaskokemuksen antamiseksi!
Onko sinulla oikeasti kiire vai teetkö itsellesi kiireen tunnetta ihan häiriöksi asti?
Okei et välttämättä just SINÄ ole huono palautteessa, mutta yllättävän moni on: Niin vastaanottamisessa kuin antamisessa.
Myymisestä on puhuttu ja myymistä on pohdittu mekin sivuten, mutta ei ole sitä oikein osattu tehdä. Nytten on alettu tekemään kun Ilpo on alkanut donkkaamaan yhteydenottoja ulospäin ikäänkuin myyjä harkkarina.
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.