- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Minkälainen Miikka oli lapsena? Voiko nuoremmiltakin oppia jotain joko työyhteisössä tai perheenkin sisällä? Tänä äitienpäiväisenä jaksona keskustellaan äiti ja poika, traumapsykoterapeutti ja insinööri eri opeista mitä voi tulla monialaisessakin yhteisössä ja miten paljon voi olla erilaisia oletuksia organisaation (tai suvun) sisällä.
Miikka kävi #getto2025 tapahtumassa viihtymässä ja verkostoitumassa nuorten yrittäjien kanssa.
Voiko standup koMiikkaa käyttää yritysmarkkinoinnissa? Mitenkä powerpoint bileet toimii blogina? Voisiko podcastin kuvata ulkona?
Voiko kaiken automatisoida? Tai kannattaako edes yrittää? Tässä jaksossa pureudumme automaation mahdollisuuksiin, sudenkuoppiin ja siihen, milloin ihminen on yhä paras "integraatio"
Kouluttajan ei ole pakko puhua totta ja koirakin saa pelata koripalloa. Vieläkö luottamuksella ja asioiden hyvin tekemisellä on jotain painoarvoa vai aletaanko menemään täysin fiiliksien valtaan kaikessa päätöksen teossa?
Keskustellaan siitä, miksi virheet kasaantuvat alkuviikkoon ja miten ihmismieli (ja joskus myös koodi) käynnistyy hitaasti viikonlopun jäljiltä. Tarjolla vertaistukea ja pohdintaa työelämän rytmeistä.
Integraatioilla saadaan tietoa paremmin yksiin kansiin jotta ei tarvitsisi tehdä merkintöjä moneen paikkaan. Miksi Koodersille integraatiot on niin mieluisia ja mitä kaikkea integraatiot voivat mahdollistaa?
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.