Tässä videossa käyn läpi kysymyksen, joka kummittelee monen yrittäjän ja myyjän unissa: "Miksi kukaan ei osta tätä meidän loistavaa juttua?" Se ei johdu siitä, että palvelusi olisi huono. Asiakkaasi ei vaan tajua miksi hänen kannattaisi siitä innostua.
Kuuntele markkinaa, ole valmis muuttumaan, konkretisoi unelmat ja tavoitteet!
Kouluttaudu lisää! Ole Scrum master! Pitäisikö olla vastuullisuuskoordinaattori? Olisiko aika ottaa tekoäly haltuun? Nyt kun on tekoäly niin siehän voit tehdä sisältöä yhden julkaisun sijaan ainakin jokaisena arkipäivänä.
Moni hyvä idea jää toteuttamatta, koska "sellainen on jo olemassa". Ensimmäinen ei aina ole paras ja usein paras tulee myöhemmin!
Kun ihmiset saapuu sivustollenne ilmeneekö sieltä heti mitä olette tarjoamassa?
Aina oikea suunta ei ole heti pyytää sitä appia tai mainosvideota - ongelman ratkaiseminen kun alkaa ongelman ymmärtämisellä!
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.