Päivän monologissa Miikka pureskelee niin työ- kuin siviilielämässä tärkeyttä ymmärretyksi tulemisessa ja olennaisen asian viestimisessä. Totuus ei ole aina helpoin keino saada omaa ajatusta toisen ymmärtämäksi.
Kuvauspäivänä tulee 9 vuotta Koodersia ja Miikkalle 9 vuotta yrittäjänä. Mitä oppeja on tarttunut ja mitä olisi ollut kiva tietää jo paljon aiemmin?
Eräs viraalimarkkinoinnin merkkipaalu sai alkunsa vuonna 2010, kun miesten hoitotuotteita valmistava Old Spice julkaisi mainoskampanjansa ”The Man Your Man Could Smell Like”.
Koska työurat ovat nykyään merkittävästi lyhyempiä yhdessä yrityksessä ihmiset hakevat merkitystä tekemälleen työlle.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä