Tilataan ilmastoinnin asennus. Ihanaa, ammattilaiset hoitaa. Koodailen etätöissä idyllisellä kotitoimistollani. Koodi luistaa kuin rasvattu. Vielä tämä funktio niin voin pitää ansaitun tauon pihalla koiraa rapsutellen.
Kone sammui.. Mitäs vattua? Käydäänpä jututtamassa asentajaa.
"Katkasitko sie sähköt?"
"Joo, mutta oli ihan pieni katkos vaan"
Ja tämä tarina ei ollut hypoteettinen vaan yksi pieni osa podcastissa kuultavaa asiakaskokemusta ilmalämpöpumpun asennuksesta.
Oli asennuksen jälki tai hinta mitä tahansa, niin ei tämmöisellä asiakaskokemuksella varmasti liikaa suosituksia satele. Ei nörtin kotoa voi vaan kyselemättä katkoa sähköjä!
Jos aihe kiinnostaa, niin myöhän ollaan juteltu asiakaskokemuksesta aiemminkin:
Asiakaskokemuksen parantaminen
Valjasta verkostosi markkinointiin (suosittelumarkkinointi)
Onhan toimintanne asiakaslähtöistä? - #MitäVattua podcast #122
Yrityskauppoja tehdään monesta syystä ja aina ei osteta käytännössä koko yritystä vaan vaikkapa tiimi yrityksen sisältä taikka ytimestä. Segan Rovio-shoppailut nostivat asiaa pinnalle jonka johdosta lähdettiin pohtimaan mitä Kooders tekisi ja on tehnyt rahasäkkien edessä.
On fronttia, bäkkiä ja kaikkea siltä ja väliltä. Onko nykyään mahdollista erikoistua vai pitääkö ihan KAIKESSA toiminnassa olla ketterä?
Tänään Ilpo, Oona ja Miikka keskustelevat ammattilaisuudesta ja asiantuntijuudesta. Mitkä asiat siihen vaikuttaavat ja minkälainen on uskottava asiantuntija?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä