Tilataan ilmastoinnin asennus. Ihanaa, ammattilaiset hoitaa. Koodailen etätöissä idyllisellä kotitoimistollani. Koodi luistaa kuin rasvattu. Vielä tämä funktio niin voin pitää ansaitun tauon pihalla koiraa rapsutellen.
Kone sammui.. Mitäs vattua? Käydäänpä jututtamassa asentajaa.
"Katkasitko sie sähköt?"
"Joo, mutta oli ihan pieni katkos vaan"
Ja tämä tarina ei ollut hypoteettinen vaan yksi pieni osa podcastissa kuultavaa asiakaskokemusta ilmalämpöpumpun asennuksesta.
Oli asennuksen jälki tai hinta mitä tahansa, niin ei tämmöisellä asiakaskokemuksella varmasti liikaa suosituksia satele. Ei nörtin kotoa voi vaan kyselemättä katkoa sähköjä!
Jos aihe kiinnostaa, niin myöhän ollaan juteltu asiakaskokemuksesta aiemminkin:
Asiakaskokemuksen parantaminen
Valjasta verkostosi markkinointiin (suosittelumarkkinointi)
Onhan toimintanne asiakaslähtöistä? - #MitäVattua podcast #122
Jos haluat pysyä kartalla siitä milloin asiakkaasi koiralla on syntymäpäivät ei sinun tarvitse tehdä suurta CRM-hankintaa. Se ongelma ratkeaa myös helpommin. Sama pätee myös ihmissuhteissa - Älä tee turhaan isoa ongelmaa asiasta joka on ratkaistavissa vaikka post-it lapulla.
Kenen kanssa koodari voi jutella vai kääntävätkö kaikki selkänsä? :(
Nörtit varoittelevat yleisimmin maailmalla näkyvistä huonoista käytännöistä nettisivuilla
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä