Tarinallistaminen toimii samaan tapaan kuin tuotteistaminen: Jostain asiasta tehdään selkeämpi kokonaisuus, jotta vaikkapa merkkiä vilkaisemalla voidaan suoraan tietää tuotteeseen liittyviä arvoja ja tapahtumia sen syntymisen taustalla.
Tarinoiden avulla voidaan myös yrityksen markkinoinnissa maalata helpommin samaistuttavia kokonaisuuksia jolla toivottu viesti saadaan välitettyä.
Myös Ilpo on kirjoittanut tarinaa omasta siirtymisestään täysipäiväiseksi yrittäjäksi.
Tänään keskustellaan mitä digitalisaatio on pähkinänkuoressa ja miksi se on tärkeää.
Yksi esimerkki workflowsta voisi olla vaikka toimenpiteet ja asiat joita puuseppä tekee, jotta hän saa asiakkaalle halutunlaisen tuolin toteutettua.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä