Tarinallistaminen toimii samaan tapaan kuin tuotteistaminen: Jostain asiasta tehdään selkeämpi kokonaisuus, jotta vaikkapa merkkiä vilkaisemalla voidaan suoraan tietää tuotteeseen liittyviä arvoja ja tapahtumia sen syntymisen taustalla.
Tarinoiden avulla voidaan myös yrityksen markkinoinnissa maalata helpommin samaistuttavia kokonaisuuksia jolla toivottu viesti saadaan välitettyä.
Myös Ilpo on kirjoittanut tarinaa omasta siirtymisestään täysipäiväiseksi yrittäjäksi.
#MitäVattua podcastin tarkoituksena on avata erilaisia buzzwordeja etenkin IT alalla. Ensimmäisenä onkin loogisinta sitten avata mitä se buzzword itsessään tarkoittaa.
Koska työurat ovat nykyään merkittävästi lyhyempiä yhdessä yrityksessä ihmiset hakevat merkitystä tekemälleen työlle.
Ilmaisen lisäarvon tuottaminen asiakkaalle on loistava sisällöntuottamisen muoto. Arttu jakaa parhaat vinkit sisältömarkkinoinnissa alkuun pääsemiseen.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä