Asiakas ostaa ihmiseltä johon se luottaa ja yleensä luotetaan ihminen jonka kanssa kokee tulevansa ymmärretyksi ja jota itse tuntuu ymmärtävänsä.
Ammattitermit voivat olla vaikeita henkilölle joka ei alasta ymmärrä eikä toista kannata turhaan kiusata jargonilla. Kerrot asiasi ymmärrettävästi ni yrityksen kassa kiittää ja asiakkaat on tyytyväisiä! Ja toki niitä asiakkaita myös tarttuu useammin haaviin.
Nykyään uutiskynnyksen ylittävät hakkeroinnit eivät ole vaatineet unettomia energiajuoman huuruisia öitä hakkereilta. Pääasiassa ongelmat ovat konkretoisoituneet päivittämättömien ohjelmistojen vuoksi.
Onko sinulla paljon tiedostoja joita haluaisit käyttää usealta eri koneelta ja ehkä jopa yhtäaikaa? Tai haluatko paikan varmuuskopioille? Verkkolevy eli NAS voisi olla ratkaisu myös sinulle!
Unity alkoi toimintaan jota voisi suorastaan kutsua ahneeksi. Miten tähän päädyttiin ja olisiko roskispalo voitu välttää?