Asiakas ostaa ihmiseltä johon se luottaa ja yleensä luotetaan ihminen jonka kanssa kokee tulevansa ymmärretyksi ja jota itse tuntuu ymmärtävänsä.
Ammattitermit voivat olla vaikeita henkilölle joka ei alasta ymmärrä eikä toista kannata turhaan kiusata jargonilla. Kerrot asiasi ymmärrettävästi ni yrityksen kassa kiittää ja asiakkaat on tyytyväisiä! Ja toki niitä asiakkaita myös tarttuu useammin haaviin.
Ihmisten kouluttaminen ja kehittäminen on erittäin palkitsevaa, mutta ryhmien kehittämistä tekevät muutkin kuin yritykset.
Pistäppä nämä jutut nettisivuillasi kuntoon ennen uusien sivujen hankkimista!
Hetkinen. Tietääkö kukaan oikeasti mitä Kooders tekee tai mitä meidän konnien päivään kuuluu? Onko meidän hissipuheet olleet ihan liian höttöä?