Osallistamista voipi olla vaikka yhdessä kukkien multien vaihtaminen toimistolla tai yhteiset lautapelihetket torstai iltapäivisin.
Kaikkea ei yrityksenkään aina kannata ostaa helppona palveluna koska joskus tällaisesta yhteisestä ylläpitämisestä tai muusta temmeltämisestä voi saada merkittävää motivaatiobuustia työpaikalla viihtymiseen.
Usein ajatellaan, että pitkän työrupeaman palkkio on ylennys. Asiantuntijatyössä ylennys voi kuitenkin muuttaa merkittävästi työpäivän sisältöä joka ei aina ole toivottua.
Virheet eivät ole vaarallisia, mutta niiden tapahtumisen peittely voi johtaa isompiin ongelmiin etenkin pidemmällä aikavälillä.
Bug bountyissa pyydetään ihmisiä ilmoittamaan virheistä järjestelmässä palkkiota vastaan. Yleensä käytännöllä yritetään löytää etenkin tietoturvaan liittyviä aukkoja. Mutta miten bug bounty mentaliteettia voitaisi hyödyntää asiakaspalvelussa?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä