Viestinnässä ei kannata yrittää keksiä pyörää uudestaan. Oletko itse kohderyhmääsi? Jos et ole niin älä edes mieti markkinointia näkökulmasta "mistä minä tykkäisin" vaan yritä jalkautua potentiaalisen asiakkaan tai muun kohderyhmäsi saappaisiin.
Työpaikalla kannattaa olla mahdollisimman aito, sillä roolin vetämisellä et tee muuta kuin väsytä itsesi.
Netissä voi välillä olla shoppailijoilla vaikeuksia löytää vaikkapa toivomansa rotuista koiraa kun rotuja ei saa nimeltä mainita ilmoituksissa. Kuinka paljon tässä mahtaa ratkaisu aiheuttaa lisää ongelmia.
Vanhoja kliseitä ei enää tulisi käytää tekosyinä asioiden tekemättömyydelle. Suutarin lapsellakin voi olla kengät!
Iso osa ihmisistä kuvaa videonsa kännykällä ja lähettää ne johonkin some tai chattipalveluun. Sitten vastaanottaja myös katsoo videot suoraan kännykästä. Oliko kaiken tämän pakkauksen ja pienen ruudun jäljiltä sitten mitään hyötyä siitä, että videon alkuperäinen tarkkuus oli 8k ja tiedoston koko monta gigaa?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä