Viestinnässä ei kannata yrittää keksiä pyörää uudestaan. Oletko itse kohderyhmääsi? Jos et ole niin älä edes mieti markkinointia näkökulmasta "mistä minä tykkäisin" vaan yritä jalkautua potentiaalisen asiakkaan tai muun kohderyhmäsi saappaisiin.
Työpaikalla kannattaa olla mahdollisimman aito, sillä roolin vetämisellä et tee muuta kuin väsytä itsesi.
UX, User Experience, Käyttäjäkokemus. Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Jos haluat pysyä kartalla siitä milloin asiakkaasi koiralla on syntymäpäivät ei sinun tarvitse tehdä suurta CRM-hankintaa. Se ongelma ratkeaa myös helpommin. Sama pätee myös ihmissuhteissa - Älä tee turhaan isoa ongelmaa asiasta joka on ratkaistavissa vaikka post-it lapulla.
Ammattijärjestäjä on järjestämisen asiantuntija, joka yhdessä asiakkaan kanssa luo systemaattisesti ja loogisesti järjestystä ja tilaa sekä auttaa asiakasta luopumaan turhasta tavarasta.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä