Viestinnässä ei kannata yrittää keksiä pyörää uudestaan. Oletko itse kohderyhmääsi? Jos et ole niin älä edes mieti markkinointia näkökulmasta "mistä minä tykkäisin" vaan yritä jalkautua potentiaalisen asiakkaan tai muun kohderyhmäsi saappaisiin.
Työpaikalla kannattaa olla mahdollisimman aito, sillä roolin vetämisellä et tee muuta kuin väsytä itsesi.
Eräs viraalimarkkinoinnin merkkipaalu sai alkunsa vuonna 2010, kun miesten hoitotuotteita valmistava Old Spice julkaisi mainoskampanjansa ”The Man Your Man Could Smell Like”.
Jatkokehittäminen on toimenpide, jolla olemassa olevasta asiasta tehdään laajempi ja yleensä sen myöten parempi. Tämä toimenpide ei koske ainoastaan ohjelmistokehittämistä!
Voisiko kuntosalin ja koiran ulkoilutuksen yhdistää? Tämä ja muuta asiakaslähtöistä pohdiskelua päivän jaksossamme.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä