Nettisivut saapi meidän mielestä olla ihan tekijänsä näköiset. Ei siis niinkään niiden nettisivujen tekijän vaan niiden tekijöiden joita markkinoindaan kyseisillä nettisivuilla.
Ihmiset tekee pääasiassa kuitenkin kauppaa toisten ihmisten kanssa joten nettisivut on yksi hyvä tapa vähän esittää minkälaista yhteistyökin toimijan kanssa voisi olla.
Tänään saatiin juttuseuraksi sisällöntuotantoon ja maalaustaiteeseen perehtynyt Hanne Hynynen.
Eräs viraalimarkkinoinnin merkkipaalu sai alkunsa vuonna 2010, kun miesten hoitotuotteita valmistava Old Spice julkaisi mainoskampanjansa ”The Man Your Man Could Smell Like”.
Suomi on tunnettu tarkoista säännöksistä ja direktiiveistä. Joskus tällainen rajoittaminen voi syödä luovuutta.
Monet rekryilmoitukset vaativat tekijöiltä kuuta taivaalta, mutta mitä siellä työpaikoilla oikeasti toivotaan koodareilta? Pääjuttuina esille nousivat ongelmanratkaisukyky, kommunikointitaito, ajanhallinta, yksityiskohtien huomiointi, yhteistyötaidot, muuntautumiskyky, kyky ongelman tunnistamiseen ja draivi jatkuvaan oppimiseen.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä