Joitakin numeroita kannattaa kytätä: Sisään tulevan euromäärän on hyvä olla suurempi kuin ulos menevä, mutta muiden päivittäin seurattavien lukujen puolesta ei kannata liikaa stressata.
Onko liiketoiminnalle parempaa, että saat sometukselle 1000 tykkäystä vai 2 tykkäystä joista molemmat ostavat yrityksesi palveluita?
Laatu on määrää tärkeämpää.
Asiakkaalle selvä tieto mistä hän maksaa, tehdään ostamisesta helppoa ja automatisoidaan asiakaspalvelua sekä huoltopalveluita. Oispa ihana.
Liiketoiminnan ei kannata nojata liikaa yhteen asiakkaaseen. Miikka on yrittäjä uransa aikana nähnyt näitä tapauksia yllättävän usein.
Refocus your mind! Joskus kaaoksesta pääsee helpotukseen kun malttaa minuutin ajan keskittää huomionsa takaisin nykyhetkeen.