Älä kerjää liikaa asiakkaidesi huomiota

05.01.2023 11:12:33

Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!

Muita blogeja tältä tyypiltä

Miulla on appi-idea! Mitäs nyt?

Monet ihmiset ylpeilevät miten paljon heillä olisi erilaisia liiketoiminta ideoita ja appi-ideoita, muttakun niitä ei ehdi tekemään. Sehän se iso ero on, että kuka idean saa vietyä käytännön toteutukseen asti sillä tämä on lähes aina esteenä idean toteutumiselle.

Lukaseppa

Kuinka oppia mitä tahansa

Yrititpä alkaa virkkaamaan, irkkaamaan tai heittämään kärrinpyörää. Toista katsomalla voi yrittää ymmärtää mitä hän tekee ja tehdä perässä. Jos sattuu olemaan hyvä tyyppi niin häneltä voi ihan kysyä, että mitä yrität tehdä ja mitä odotat lopputuloksena

Lukaseppa

Räätälöity koodi ei ole niin kallista kuin luulet

Pienellä järjestelmällä tai nykyisten järjestelmien keskenään integroinnilla voidaan saada aikaan isojakin säästöä lyhyessä ajassa.

Lukaseppa