Älä kerjää liikaa asiakkaidesi huomiota

05.01.2023 11:12:33

Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!

Muita blogeja tältä tyypiltä

Maksullinen ei ole aina parempi

Markkinoilla on yllättävän paljon ohjelmistoja videoneuvotteluihin, pikaviestintään, livestreamaamiseen ja videoeditointiin jotka ovat jopa parempia kuin maksulliset sisaruksensa.

Lukaseppa

Itsensä tappaminen työllä ei ole enää muodissa

Pitkään oli ajatus, että yrittäjän pitää tehdä öitä ja viikonloppuja myöten töitä ja sillä jopa ylpeiltiin. Nyt itsestään huolehtiminen nostaa päätään!

Lukaseppa

Leasing-laite ja toimistotarvike kauppiaat: Haluatko markkinajohtajaksi

Asiakkaalle selvä tieto mistä hän maksaa, tehdään ostamisesta helppoa ja automatisoidaan asiakaspalvelua sekä huoltopalveluita. Oispa ihana.

Lukaseppa