Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!
Nykyään on tärkeää tuottaa myös laadukasta sisältöä! Laatu on toki suhteellista, mutta tavoite on saada ihmisiä viihtymään sivustollasi ja saada heidät myös palaamaan myöhemmin.
Jos lähtee digiloikalle ei kaikkea tarvitse uusia kerralla. Kustannukset on mahdollista pitää erittäin hillittyinä!
On kaunis kesäinen päivä. Linnut laulavat ja ankat haluavat pussistasi herkkuja. Sitten yhtäkkiä salami iskee kirkkaalta taivaalta ja projektia firmassanne vetänyt tyyppi säikähtää ja juoksee karkuun. Sinut nimetään projektivetäjäksi. Mitäs nyt tehdään?