Älä kerjää liikaa asiakkaidesi huomiota

05.01.2023 11:12:33

Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!

Muita blogeja tältä tyypiltä

Näin saat varmasti töitä

"Merkittävin asia silloin, kun itse hain Koodersille harjoitteluun kun sie haastattelit, niin se oli ensimmäinen kerta, kun yleensäkään koko työuran aikan mikään yrittäjä kysyy, että mikä sinnuu kiinnostaa" - Mitä siellä palkkaajan mielessä oikein pyörii? Miksi ne ei aina vastaa? Tänään pohditaan työnhakua ja työmaailman tilannetta yhden harjoittelijan yhdeltä yrittäjältä haastattelemana.

Lukaseppa

Arvostelussa: Fidget Cube

Fidgettailu ja näpräily auttaa monia ihmisiä työskentelemään. Voisiko Fidget Cube olla tähän paras työkalu?

Lukaseppa

Mitä jos kaikki ei olisikaan niin vaikeaa?

Kun on koko ikänsä yrittänyt etsiä vain ongelmia jokaiseen ratkaisuun on siinä tullut todella hyväksi, mutta varjopuolena päässä olevat ajatukset tuppaavat olemaan hieman negatiivisia.

Lukaseppa