Älä kerjää liikaa asiakkaidesi huomiota

05.01.2023 11:12:33

Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!

Muita blogeja tältä tyypiltä

Kuinka saat tukirahaa kehitysprojektiisi WEBINAARI - Koodikötinät

Koodi, eli hienommin sanottuna digitalisaatio on juuri se työkalu, josta yritykset hakevat kilpailukykyä, parempaa kannattavuutta ja sujuvampaa arkea. Me olemme Kooders ja me koodaamme. Tunnistamme myös, että yleensä isoin hidaste ohjelmistoprojektin käynnistämisessä on raha.

Lukaseppa

Liiketoiminnan tehostamista pienellä panostuksella

Mikrojärjestelmien tavoitteena on ratkaista yksittäisiä, toistuvia ongelmia. Meille tuli vastaan 3 ongelmaa joista kaikki oli ratkaistavissa kalenterilla. Syntyi Operaatio Multikalenteri!

Lukaseppa

ThingFeeler eli Asiantuntija

Luotatko enemmän ihmisiin jotka ovat lukeneet asiasta kirjasta vai heistä, jotka ovat oikeasti pistäneet kätensä saveen? Yleensä asiantuntija eli ThingFeeler tietää asiasta enemmän koska kokemusta on vaikeampi kiistää kuin kirjasta luettua.

Lukaseppa