Älä kerjää liikaa asiakkaidesi huomiota

05.01.2023 11:12:33

Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!

Muita blogeja tältä tyypiltä

Räätälöity koodi ei ole niin kallista kuin luulet

Pienellä järjestelmällä tai nykyisten järjestelmien keskenään integroinnilla voidaan saada aikaan isojakin säästöä lyhyessä ajassa.

Lukaseppa

Kuinka saat tukirahaa digitalisaatioprojektiin

Olisiko toimintaanne aika ottaa digitalisaatio käyttöön jopa 300 000€ tukirahan saattelemana? Terminä tämä voi jo joillekkin kuulostaa ATKn tapaan hieman päivätyltä, mutta hanke- ja tukirahamaailmassa puhutaan koodin kanssa yhä "digitalisaatio" nimikkeestä.

Lukaseppa

Keskittyminen takaisin 60 sekunnissa!

Refocus your mind! Joskus kaaoksesta pääsee helpotukseen kun malttaa minuutin ajan keskittää huomionsa takaisin nykyhetkeen.

Lukaseppa