Älä kerjää liikaa asiakkaidesi huomiota

05.01.2023 11:12:33

Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!

Muita blogeja tältä tyypiltä

Nettisivujen olemassaolo ei enää riitä

Nykyään on tärkeää tuottaa myös laadukasta sisältöä! Laatu on toki suhteellista, mutta tavoite on saada ihmisiä viihtymään sivustollasi ja saada heidät myös palaamaan myöhemmin.

Lukaseppa

Digiloikka alle satasella!

Jos lähtee digiloikalle ei kaikkea tarvitse uusia kerralla. Kustannukset on mahdollista pitää erittäin hillittyinä!

Lukaseppa

Kun projektivetäjä vaihtuu

On kaunis kesäinen päivä. Linnut laulavat ja ankat haluavat pussistasi herkkuja. Sitten yhtäkkiä salami iskee kirkkaalta taivaalta ja projektia firmassanne vetänyt tyyppi säikähtää ja juoksee karkuun. Sinut nimetään projektivetäjäksi. Mitäs nyt tehdään?

Lukaseppa