Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.
Oletko miettinyt robotti-imuria, mutta sinua on askarruttanut jotkut täsmäkysymykset? Tämä video vastaa juuri niihin kysymyksiin joita olet miettinyt.
Lomakkeet ja niiden käyttäjäkokemus voisivat olla hyviä. Eikä se vaadi edes älyttömiä lisätöitä. Tehdään hyviä lomakkeita!
Jos lähtee digiloikalle ei kaikkea tarvitse uusia kerralla. Kustannukset on mahdollista pitää erittäin hillittyinä!