Ruudulle pomppivat uutiskirjeen tilaukset ja chattibotit jotka pahimmillaan saapuvat myös uudestaan kun sivuilla on vietetty hetki aikaa.
Nettisivuilla olisi hyvä huomioida mitä asiakas todennäköisesti sieltä hakee eikä olla liian agressiivinen sen kanssa, mitä sieltä haluttaisi löytyvän sivuston pitäjien puolesta.
Podcastissa koottuja ajatuksia ja vinkkejä miten asiakaskokemuksesta saadaan parempi nettisivuvierailijoillenne.
Miten maailma tulee muuttumaan poikkeustilanteen vuoksi? Uskoisimme ainakin, että luottamuksen työntekijöihin pitää nousta ja etätyömahdollisuuksiin uskotaan tulevaisuudessa enemmän.
Jokainen ihminen on jonkinlaisessa kuplassa. Ihmiset tykkäävät ympäröidä itseään ihmisillä, jotka ovat asioista samaa mieltä.
Mitenkä saat viestisi välitettyä mahdollisimman monen potentiaalisen asiakkaan kuulemana?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä