Ruudulle pomppivat uutiskirjeen tilaukset ja chattibotit jotka pahimmillaan saapuvat myös uudestaan kun sivuilla on vietetty hetki aikaa.
Nettisivuilla olisi hyvä huomioida mitä asiakas todennäköisesti sieltä hakee eikä olla liian agressiivinen sen kanssa, mitä sieltä haluttaisi löytyvän sivuston pitäjien puolesta.
Podcastissa koottuja ajatuksia ja vinkkejä miten asiakaskokemuksesta saadaan parempi nettisivuvierailijoillenne.
Onko rekrytoinnissa eettisiä pelisääntöjä vai riittääkö kun pysytään maan lakien puitteissa?
Tänään pohdimme minkälainen saapuva hakemus olisi unelmiemme täyttymys.
Jos ei pidä liikaa roolia päällä työpaikalla on elämä paljon stressittömämpää. Ihminen vastaa paremmin inhimilliseen viestintään!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä