Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.
Koodi, eli hienommin sanottuna digitalisaatio on juuri se työkalu, josta yritykset hakevat kilpailukykyä, parempaa kannattavuutta ja sujuvampaa arkea. Me olemme Kooders ja me koodaamme. Tunnistamme myös, että yleensä isoin hidaste ohjelmistoprojektin käynnistämisessä on raha.
Jos lähtee digiloikalle ei kaikkea tarvitse uusia kerralla. Kustannukset on mahdollista pitää erittäin hillittyinä!
Nämä vastamelukuulokkeet ovat olleet Miikkalla käytössä vuoden. Aika antaa vinkkejä mahdollisen ostopäätöksen tueksi!