Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.
Kuinkas olet jaksanut? Oletko kysynyt tätä itseltäsi viime aikoina vai oletko vaan paahtanut menemään?
On kaunis kesäinen päivä. Linnut laulavat ja ankat haluavat pussistasi herkkuja. Sitten yhtäkkiä salami iskee kirkkaalta taivaalta ja projektia firmassanne vetänyt tyyppi säikähtää ja juoksee karkuun. Sinut nimetään projektivetäjäksi. Mitäs nyt tehdään?
Haluatko helpottaa hyvien tapojen muodostamista? Kannattaa tutustua essentialismiin!