5 vinkkiä asiakaspalveluun

26.03.2020 08:18:00

Näin se asiakaspalvelu luistaa!

Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.

Muita blogeja tältä tyypiltä

Kuinka saat tukirahaa kehitysprojektiisi WEBINAARI - Koodikötinät

Koodi, eli hienommin sanottuna digitalisaatio on juuri se työkalu, josta yritykset hakevat kilpailukykyä, parempaa kannattavuutta ja sujuvampaa arkea. Me olemme Kooders ja me koodaamme. Tunnistamme myös, että yleensä isoin hidaste ohjelmistoprojektin käynnistämisessä on raha.

Lukaseppa

Digiloikka alle satasella!

Jos lähtee digiloikalle ei kaikkea tarvitse uusia kerralla. Kustannukset on mahdollista pitää erittäin hillittyinä!

Lukaseppa

Arvostelussa: Bose QuietComfort 35

Nämä vastamelukuulokkeet ovat olleet Miikkalla käytössä vuoden. Aika antaa vinkkejä mahdollisen ostopäätöksen tueksi!

Lukaseppa