5 vinkkiä asiakaspalveluun

26.03.2020 08:18:00

Näin se asiakaspalvelu luistaa!

Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.

Muita blogeja tältä tyypiltä

Kooders early years: Tunnistakaa vahvuutenne!

Tänään kerron Koodersin historian kautta ajatuksiani siitä, kuinka omat vahvuudet kannattaa ottaa ISOSTI huomioon etenkin toiminnan alkuvaiheessa.

Lukaseppa

Sähköposti toimimaan mobiililaitteella (Android)

Usein etenkin yrittäjillä on kätevää saada mahdollisuus tarkistaa sähköpostia mobiililaitteella. Tässäpä sitten Androidille opastusta kuinka se onnistuu.

Lukaseppa

Kuinka saat tukirahaa digitalisaatioprojektiin

Olisiko toimintaanne aika ottaa digitalisaatio käyttöön jopa 300 000€ tukirahan saattelemana? Terminä tämä voi jo joillekkin kuulostaa ATKn tapaan hieman päivätyltä, mutta hanke- ja tukirahamaailmassa puhutaan koodin kanssa yhä "digitalisaatio" nimikkeestä.

Lukaseppa