Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.
Moni painotalo saisi merkittävästi lisää kassavirtaa suoraviivaistamalla ostopolkua ja panostamalla tilauksen käsittelystä viestimiseen.
Ne jotka haluavat apua ja tukea jäävät ilman ja pitkäaikaistyöttömyydestä unelmoivat käydään hakemassa kotoa avun piiriin. Miksi työtä haluavalle on tehty kaikki niin vaikeaksi?
Tiiviissä paketissa viisi vinkkiä jolla voit edistää hakukoneiden sinusta tiedon löytämistä.