5 vinkkiä asiakaspalveluun

26.03.2020 08:18:00

Näin se asiakaspalvelu luistaa!

Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.

Muita blogeja tältä tyypiltä

Onko Analytics ja kasvokirja ihan laittomia

Paljon on palvelut uhonneet tekevänsä lähtöä EU alueelta. KoodiBuddha ei ole liian huolissaan.

Lukaseppa

Sinulla on vain tämä hetki

Nykyään käytetään liikaa aikaa joko menneiden muisteluun tai tulevaisuudesta ahdistumiseen. Oikeasti meillä on vain tämä hetki missä kaikki valinnat tehdään.

Lukaseppa

Videohakemukset toimii - CASE: Roope Timonen

Teimme Roopen kanssa videohakemuksen ja tulokset räjäyttivät tajuntamme.

Lukaseppa