5 vinkkiä asiakaspalveluun

26.03.2020 08:18:00

Näin se asiakaspalvelu luistaa!

Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.

Muita blogeja tältä tyypiltä

Insinöörin UXää

Miten UX ja UI ajattelu onnistuu insinööriltä?

Lukaseppa

Brändää vaikka olisit minkä kokoinen

Brändäämistä ei pidä vähäksyä. Tekeminen helpottuu kun touhu on oman näköistä, koska ihmiset ostaa mieluummin ihmiseltä.

Lukaseppa

Ostajan opas: Kommunikaatio

Jos menet ravintolaan ja pyydät hampurilaisesta pois ”kaikki rehut”, voi tämä tarkoittaa hyvin eri asioita eri ihmisille.

Lukaseppa