5 vinkkiä asiakaspalveluun

26.03.2020 08:18:00

Näin se asiakaspalvelu luistaa!

Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.

Muita blogeja tältä tyypiltä

Oman alansa löytäminen: Miikan matka koodariksi

Viimeinenkin koodari tunnustaa kuinka se oma ala löytyi. Itselläni polku on aina kulkenut IT-alalla tavalla tai toisella.

Lukaseppa

Sinun aikasi on rahan arvoista

Aika on resurssi, jota on hyvin rajallisesti ja sen lisääminen ei olekaan kovin helppoa.

Lukaseppa

Maksullinen ei ole aina parempi

Markkinoilla on yllättävän paljon ohjelmistoja videoneuvotteluihin, pikaviestintään, livestreamaamiseen ja videoeditointiin jotka ovat jopa parempia kuin maksulliset sisaruksensa.

Lukaseppa