Asiakaspalvelun muodostama asiakaskokemus on tärkeä osa yrityksestä ulospäin näkyvää kuvaa etenkin asiakkaille. Älkää siirtäkö taakkaa asiakaspalvelu tilanteen onnistumisesta yksinomaan asiakkaalle. Jos voitte asioiden kirjaamisella ja tiedon välittämisellä helpottaa kaikkien osapuolien elämää kannattaa sitä tukevien toimintatapojen käyttöönottoa harkita.
Töihin pääseminen on mennyt todella vaikeaksi. Haastattelut on nelivaiheisia ja mitä tahansa tekemään vaaditaan ummet ja lammet ja itse rekrytointia tekevällä ei välttämättä ole itselläkään niin paljoa kredentiaaleja kuin mitä omilta alaisilta vaadittaisi. Milloin tämä töihin pääseminen on mennyt näin sekavaksi?
Norsunluutornin riippusilta on laskettu ja Koodersin suuri mastodontti saapuu jakamaan ajatuksiaan junnukoodarien työn löytämisen tueksi.
Harjoittelu tulee olemaan enemmän sen harjoittelun tapaista kuin siihen kouluttautuminen on. Siihen kannattaa siis malttaa panostaa!