Mainonnan suuri kärkitavoite on saada kerrottua ihmiselle, että yrityksenne on olemassa. Mitenkä sitten tämä viesti saadaan ihmisten eteen? Päivän podcastissa puhutaan Koodersin some mainoksien tekemisestä ja minkälainen logiikka siinä piilee. Siitä voipi sitten ottaa vinkkejä omaan tekemiseen tai suoraan pölliä teknisen pohjan toteutukselle, jotta mainoksenne ovat myös algoritmien rakastamia.
Posti on ollut pitkin vuosia digitalisaatiota vastaan vaikka he voisivat hyötyä siitä aivan suunnattomasti.
Ketterät menetelmät sopivat hyvin kehittämiseen, jossa halutaan saada jatkuvasti palautetta käyttäjiltä kehitettävästä kokonaisuudesta. Se sopii hyvin kohteeseen, jonka vaatimukset tai tarpeet eivät ole kehittämisen aluksi kattavasti tiedossa tai joita halutaan muuten kehittää kokeillen.
Unelman elämisestä ajatellaan liian usein, että siihen vaaditaan miljoona pankkitilillä ja oma tönö Pielisen rannassa. On kuitenkin myös väliaskeleita joita voit ottaa ennen sitä.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä