Sisällöntuottaja ja hyppyrotta Maijun päivään kuuluu hyppäämistä paikasta toiseen. Tässä torstai päivässä puuhat vaihtelee lastenhoidosta, yrittäjien kahvihetkeen, sisällöntuottamiseen ja kuntoiluun liittyen. Hyppäähän hyppyrotan matkaan!
Asiakkaan tunteiden ja tarpeiden huomioonottaminen asiakaspalvelutilanteisssa on usein jopa tärkeämpää, kuin lopputulos. Ihmisten kohtaamista harvoin opitaan kirjoista, mutta asiakaspalvelussa se on osaamisen lisäksi yksi tärkeimmistä taidoista.
Oletko koskaan ajatellut, että voisit löytää juuri sellaisen työn, jossa pääsisit hyödyntämään omia vahvuuksiasi, nauttisit tekemisestä ja samalla auttaisit muita?
Osaatko sanoittaa tunteitasi työpaikalla? Jos työkaverisi sanat loukkaavat sinua, kerrotko siitä hänelle vai pidätkö tunteen itselläsi? Saako tunteet näkyä ja kuulua? Mikä on sanojen merkitys kommunikoinnissa?