Myyntiä voi tehdä monella tapaa. Voidaan tehdä puhelimitse tai kasvokkain. Voidaan lähettää käsin kirjoitettu kirje suoraan johtajalle. Voidaan tulla keskeyttämään päivä keskellä ostoskeskusta tarjoten sähköliittymiä.
Nyt kun Maiju on aloittanut Koodersilla myynnin ja markkinoinnin tehtävissä olikin meillä kova paikka pohtia miten tehdään myyntiä siten, että se ei ole ärsyttävää vaan sillä saataisi samalla myös autettua ja konsultoitua potentiaalista asiakasta?
Podcastissa voi kuulostella lisää tai voit hypätä tästä lisäämään Maijun heti LinkedIn kontaktiksi!
Palvelkaa asiakasta kuin asiakas haluaa tulla palvelluksi. Tehkää asiakkaanne ostokokemuksesta mahdollisimman helppoa!
Kuinka paljon saamasi suosittelut vaikuttavat ostopäätökseesi? Kannattaako kaikkien ihmisten suosituksia kuunnella? Suosittelun taustalla on hyvä olla jonkinlainen luottamus tahoa kohtaan, jolta pyytää suositteluja.
Tämän vuoden nörttilive otettiin hyötykäyttöön myös podcastiksi: Mitä olet aina halunnut kysyä koodarilta?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä