Linus Tech Tips oli draaman keskellä virheistä videoidensa faktoissa ja tiedon välittämisessä niin kumppaneille kuin oman organisaation sisällä.
Mitäs kaikkea tästä opittiin:
00:41 Bro-kulttuuri ei skaalaudu
03:34 Ihmiset ovat erilaisia
08:02 Informaation kulku on tärkeää
11:39 Saa olla kunnianhimoinen, mutta ei tyhmä
16:11 Mieti missä olet oikeasti hyvä
22:12 Loppupuhe
Ohjelmistoprojektin käynnistäminen voi olla haastavaa, mutta ei hätää – meillä on sinulle vinkkejä!
Jos sinulla on ongelmaa tietotekniikan kanssa, niin sinä yleensä "tiedät tyypin" jolle soittaa ja hän osaa auttaa. Se kenelle soitat on spesialisti, mutta sinä olet generalisti: Et tiedä miten ongelma ratkaistaan, mutta tiedät mitä tehdä, jotta ongelma ratkeaa. Generalistia voisikin ajatella eräänlaisena tirehtöörinä.
Kanta-asiakkaasi haluavat varmasti kuulla sinusta, mutta ei välttämättä ihan joka päivä. Tarjouksien ja uutiskirjeen vastaanottajat kannattaisi pitää erillään kanta-asiakas rekisteristä!