Moni nörtti on tottunut, että asiakaspalvelusta tekniikka asioissa oikean avun saaminen on mutkan takana. Jos netti ei toimi se modeemi on jo buutittu ja on yritetty wlan sekä piuha yhteys, mutta silti se sama tanssi pitää käydä jokaisen aspan väliaskeleen kanssa.
Onko koodarin vaikeaa pyytää apua kun elämä opettaa, että teknisissä asioissa avun saaminen on lähes mahdotonta?
01:13 Voiko koodari pyytää apua
06:14 Miksi avun pyytäminen on niin hankalaa
12:38 Koodari ja teknisen avun pyytäminen
16:58 Asiakaspalvelijoiden tuska
21:59 Avun pyytäminen firman sisältä ja ulkopuolelta
Kuinka saada sivustosi näkymään paremmin verkossa? Podcastissa parhaat vinkit ja isoimmat sudenkuopat!
Joskus tuotetta on järkevää kehittää jos sen nimeäminen on vaikkapa tulkittavissa loukkaavaksi jotain ihmisryhmää kohtaan, mutta onko aina kehitettävä tuotteita ja palveluita jos asiakkaat olisivat ja tyytyväisiä entiseenkin? Etenkin jos tavoite ei ole tehdä tuotteesta itsestään rikkoutuvaa.
Saako ärräpäät lentää ja murretta tulla puhheeseen mukkaan myös vai pitäsikö aina haastella kirjakielellä?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä