Moni nörtti on tottunut, että asiakaspalvelusta tekniikka asioissa oikean avun saaminen on mutkan takana. Jos netti ei toimi se modeemi on jo buutittu ja on yritetty wlan sekä piuha yhteys, mutta silti se sama tanssi pitää käydä jokaisen aspan väliaskeleen kanssa.
Onko koodarin vaikeaa pyytää apua kun elämä opettaa, että teknisissä asioissa avun saaminen on lähes mahdotonta?
01:13 Voiko koodari pyytää apua
06:14 Miksi avun pyytäminen on niin hankalaa
12:38 Koodari ja teknisen avun pyytäminen
16:58 Asiakaspalvelijoiden tuska
21:59 Avun pyytäminen firman sisältä ja ulkopuolelta
Neljän päivän työviikko on ratkaisu kaikkeen! Ei se ehkä ihan niin helppoa ole kun sitä välillä tarjotaan ratkaisuna myös asiaan kuulumattomiin tilanteisiin. Mihin kaikkeen neljän päivän työviikko soveltuu ja mihin ei?
Yksi esimerkki workflowsta voisi olla vaikka toimenpiteet ja asiat joita puuseppä tekee, jotta hän saa asiakkaalle halutunlaisen tuolin toteutettua.
Elämän makuista jutustelua koodaamisesta.
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä