Digimarkkinoinnin strategiassa tärkeässä osassa on mittaaminen. Kannattaa asettaa selkeät tavoitteet joita kohti lähdetään tekemään toimenpiteitä. Tekipä digimarkkinointia itse tai kumppanin kanssa on paljon helpompaa tehdä päätöksiä kun tavoitteeseen johdatteleva punainen lanka on kirkkaana mielessä.
Lisätietoisuutta aiheesta ja julmia ostokehoitteita:
Rookie Communicationsista strateginen markkinointikumppani teille?
Kuinka paljon saamasi suosittelut vaikuttavat ostopäätökseesi? Kannattaako kaikkien ihmisten suosituksia kuunnella? Suosittelun taustalla on hyvä olla jonkinlainen luottamus tahoa kohtaan, jolta pyytää suositteluja.
Digitoimisto nimikkeelle ei ole varsinaista määritelmää, mutta sitä käyttävät monenlaiset yritykset. Yleensä osaamista löytyy yhdistelmältä akselistolla markkinointi/design/koodaus.
Uutiskynnys ylittyy pääasiassa vain epäonnistuneista IT-projekteista, mutta näitä uutisia on nähtävillä silti harmillisen usein. Mikä näihin epäonnistumisiin johtaa ja voitaisiinko niiltä välttyä?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä