Jatkokehittämisen tavoitteena on tehdä lähtökohtaisesti asioista parempia. Jatkokehittäminen ei myöskään koske pelkästään koodattavia asioita vaan myös firman toimintatapoja ja asiakasviestintää voi parannella, eli jatkokehittää.
Kehittyminen ei mielestämme saisi koskaan loppua "Kun näin on aina tehty"-argumenttiin vaan asioiden pitäisi lähes aina edistyä.
Jatkokehittämistä voi tehdä parhaiten kuuntelemalla kohdeyleisöä eli sovellusten osalta asiakkaita. Vaikkapa työpaikan toimintojen kehittämisessä ovat työntekijät usein parhaita kommentoijia.
Yhteisöllisyys on ihanaa ja Suvi on omassa yrityksessään alkanutkin puhumaan asiakkaiden sijaan Cavereista ja lähtenyt tarjoamaan myös BarberCaven T-paitoja ja nyt suunnitellaan jo Caveriporukan risteilyjä!
Ilmaisen lisäarvon tuottaminen asiakkaalle on loistava sisällöntuottamisen muoto. Arttu jakaa parhaat vinkit sisältömarkkinoinnissa alkuun pääsemiseen.
Todella moni ihminen viettää päivänsä pohtien mitä muut hänestä ajattelevat. Yleensä vastaus on, että eivät ajattele mitään joten kannattaa sekin energia käyttää oman onnellisuuden ja jaksamisen kehittämiseen!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä