Pitääkö kaikki saada just heti nyt vai jaksaako (tai kannattaako) hyvää vielä odottaa?
Isommissa kaupoissa saa kauppakassin, tietokoneen osat tai vaikka auton tuotuna suoraan kotiovelle. Vieläkö ihmiset jaksavat odottaa vai onko nopeus valttia?
Huijaukset muuttuvat kokoajan törkeämmiksi. Nykyään tekeydytään poliiseiksi ja korona-tarkastajiksi ja saadaan sillä pääsy ihmisten koteihin.
Bug bountyissa pyydetään ihmisiä ilmoittamaan virheistä järjestelmässä palkkiota vastaan. Yleensä käytännöllä yritetään löytää etenkin tietoturvaan liittyviä aukkoja. Mutta miten bug bounty mentaliteettia voitaisi hyödyntää asiakaspalvelussa?
Mitä on ylläpito elikkäs hosting ja kuinka suuressa osassa se on yrityksen arjessa?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä