Ihminen voi kouluttautua, joogata ja syödä terveellisesti. Se on eräänlaista kehittämistä.
Yritys voi tehdä uuden värisen version tuotteestaan ja markkinoida sitä uudelle kohderyhmälle. Tämäkin on kehittämistä.
Tuote voi olla nimetty siten, että se voidaan tulkita loukkaavaksi jotain ihmisryhmää kohtaan. Tällöinkin on tuotekehittäminen paikallaan.
Onko kuitenkin tilanteita, joissa tuote tai palvelu on jo ihan hyvä? Tarvitseeko yrityksien ja etenkin ihmisien kuitenkaan kehittyä ihan jatkuvalla syötöllä?
Juttuhetket hyvässä seurassa kesäyössä nuotion äärellä on hyvää herkkua, mutta miten tällaisia uusia juttukavereita voi löytää muuten kuin menemällä juhannuksena naapurimökille?
Brändi on tuotteen tai palvelun sisällön tai identiteetin eräänlainen yhteenveto, joka voi luoda tuotteelle lisäarvoa ja vahvistaa käyttäjänsä identiteettiä.
Mitä sanot muille voi jäädä heidän mieliinsä kummittelemaan jopa heidän loppu elämäkseen. Tänään yhden koodariyrittäjän ajatuksia miten hyvät teot usein kantavat pitkälle ja omaa osaamista sekä kiinnostuksen kohteita kannattaa mainostaa myös muulle maailmalle!
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä