Tällä kertaa podcastimme tapahtui livenä Finnish Game Jamien streamissa, jonka johdosta keskustelukielenä toimi englanti.
GameJameja Joonas kuvasi blogissaan oikein mallikkaasti. GameJam tapahtumissa on ajatuksena luoda pelejä lyhyellä aikataululla. Esimerkiksi Global Game Jameilla aikaikkuna on 48 tuntia.
Podcastissa syvennyimme keskustelemaan ihmisten muistoja ja kokemuksia GameJameilta sekä minkälaisia odotuksia ensimmäiseltä kerralta oli ja rikkoutuivatko nämä odotukset vai olivatko jopa täyttä totta!
Roope Timonen
Kim Ordén
David Gil De Gómez
Leo Lievonen
Olli Ikonen
Jos haluatte jotain somejanne tai muita tähän listalle niin viestikää Miikan suuntaan.
Sinun urassa olennaisin osa olet sinä. Kaikki mitä olet tehnyt on johtanut siihen missä olet tällä hetkellä. Ei kannata siis vähätellä aiempia nykyisestä työtehtävästä poikkeavia kokemuksia oman osaamisen kannalta!
Koodatessa ja töissä muutenkaan ei aina lähde. Etenkin uutta opetellessa on tärkeää olla myös armollinen itsellensä ja löytää asioita joita voi edistää myös kun se vaikeampi tekeminen ei ole mahdollista.
Bug bountyissa pyydetään ihmisiä ilmoittamaan virheistä järjestelmässä palkkiota vastaan. Yleensä käytännöllä yritetään löytää etenkin tietoturvaan liittyviä aukkoja. Mutta miten bug bounty mentaliteettia voitaisi hyödyntää asiakaspalvelussa?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä