Logo on olennainen osa yritysilmettä ja brändiä. Moni yritys haluaa mainostaa toimintaansa. Mainonnassa käytetään muun muassa painotuotteita ja digitaalista markkinointia, joissa logo on tärkeässä osassa. Yrityksen käyttämät kuvat synnyttävät mielikuvia yrityksestä niin hyvässä kuin pahassa, joten viestinnässä kannattaa panostaa laadukkaisiin kuviin.
Jos vanha logo on tehty jo vuosikymmen sitten, ja logosta on enää jäljellä pelkkä 100px * 100px jpg-tiedosto, olisi korkea aika saada logosta uudet ja käyttökelpoiset tiedostot. Näytän videolla kuinka logon entisöinti tapahtuu käyttäen esimerkkinä Suorannan Pienryhmäkodin logoa, jonka uusimme kotisivuprojektin yhteydessä.
"Olen ollut poissa töistä kaksi vuotta ja this is jackass" - ote äitylikoodarin viimeisistä hetkistä vapaalla. Lähtikö mopo käsistä?
Mitä jos ei vatuttaisikaan mennä töihin viitenä päivänä viikossa?
Naiskoodarilta naisille: ammatinvalinta on täysin oma päätöksesi, eikä haittaa ollenkaan, vaikka ala olisikin miesvaltainen. Ainakin minun mielestäni.