Logo on olennainen osa yritysilmettä ja brändiä. Moni yritys haluaa mainostaa toimintaansa. Mainonnassa käytetään muun muassa painotuotteita ja digitaalista markkinointia, joissa logo on tärkeässä osassa. Yrityksen käyttämät kuvat synnyttävät mielikuvia yrityksestä niin hyvässä kuin pahassa, joten viestinnässä kannattaa panostaa laadukkaisiin kuviin.
Jos vanha logo on tehty jo vuosikymmen sitten, ja logosta on enää jäljellä pelkkä 100px * 100px jpg-tiedosto, olisi korkea aika saada logosta uudet ja käyttökelpoiset tiedostot. Näytän videolla kuinka logon entisöinti tapahtuu käyttäen esimerkkinä Suorannan Pienryhmäkodin logoa, jonka uusimme kotisivuprojektin yhteydessä.
Mitä konnien päivään kuuluu? Ensimmäisenä vuorossa Oona, joka kuljettaa meitä päivän verran mukanaan vlogin muodossa!
Sanotaan, ettei luovuudella ole rajoja, mutta nettisivujen kohdalla (hyvän maun)rajat kuitenkin ovat olemassa. Nämä rajat ylittämällä käyttäjäkokemus kärsii.
Huolehdi, että hakukoneoptiomointi nettisivuillasi on kunnossa ja valmiina uuteen vuosikymmeneen suuntaamalla nettisivujesi sisältö juuri niille asiakkaille, joille haluat myydä.