Logo on olennainen osa yritysilmettä ja brändiä. Moni yritys haluaa mainostaa toimintaansa. Mainonnassa käytetään muun muassa painotuotteita ja digitaalista markkinointia, joissa logo on tärkeässä osassa. Yrityksen käyttämät kuvat synnyttävät mielikuvia yrityksestä niin hyvässä kuin pahassa, joten viestinnässä kannattaa panostaa laadukkaisiin kuviin.
Jos vanha logo on tehty jo vuosikymmen sitten, ja logosta on enää jäljellä pelkkä 100px * 100px jpg-tiedosto, olisi korkea aika saada logosta uudet ja käyttökelpoiset tiedostot. Näytän videolla kuinka logon entisöinti tapahtuu käyttäen esimerkkinä Suorannan Pienryhmäkodin logoa, jonka uusimme kotisivuprojektin yhteydessä.
Yksi kuva on todellakin tuhannen sanan veroinen, mutta jos kuva on valittu väärin, sanoma voi olla vääränlainen.
Hyvin tehtyä mobiilia on yksinkertaista ja mukava käyttää. Tavoitetaanko nettisivujen käyttäjiä enää sivujen työpöytänäkymässä?
Ruokaviraston virallinen koirarekisteri on herättänyt vilkasta keskustelua. Onko tämä askel kohti pentutehtailun suitsimista vai synnyttääkö se uusia haasteita?