Rutiinit oli muutama vuosi takaperin ihan hillitön mörkö. Piti yrittää rikkoa rutiineja, että pystyy elämään parempaa ja oman näköisempää elämää.
Eihän vika kuitenkaan ole rutiineissa itsessään. Oikein aseistettuna voit saada ikäänkuin "automaattisesti" tehtyä asioita, joista on hyötyä, mutta et välttämättä saa sen tekemistä aikaiseksi.
Bug bountyissa pyydetään ihmisiä ilmoittamaan virheistä järjestelmässä palkkiota vastaan. Yleensä käytännöllä yritetään löytää etenkin tietoturvaan liittyviä aukkoja. Mutta miten bug bounty mentaliteettia voitaisi hyödyntää asiakaspalvelussa?
Kaikissa projekteissa on hyvä aluksi määrittää mitä lähdetään tekemään. Tämän lisäksi sovituista asioista on tärkeää pitää kiinni!
Kuumimmat vinkit verkkokaupan hankintaan liittyen: Tarvitsetteko oikeasti verkkokaupan vai vaan päivityksiä nettisivuille?
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin. Uusi valitusvirsi joka tiistai!
Onko sinulla jotain asiaa, minkä haluaisit, että semipieni yleisö kuulisi? Ota meihin yhteyttä niin voidaan ehkä haastella yhdessä