E. Hartikainen Oy (kotisivut)
Täysi kotisivu-uudistus
Uusilla sivuilla haettiin käyttökokemuksen parantamista asiakkaille ja tehokkaampia työkaluja markkinoinnin tueksi
Concrete5 kotisivut integraatioilla yrityksen muihin järjestelmiin
Internetissä on korostuvan tärkeää, että asiat toimivat nopeasti. Uusilla kotisivuilla saatiin latausaikaa nopeutettua 65%. Nopeuden lisäksi sivustolla panostettiin erityisesti vaihtoautojen jatkomarkkinoinnin helpottamiseen.
Autotalo Hartikainen on toteuttanut markkinointia yhteistyössä Rookie Communicationsin ja Ubinetin kanssa kesästä 2017 lähtien. Markkinointi onkin ollut varsin näyttävää ja hyvin kohdennettua. Suurimmaksi pullonkaulaksi muodostuivat kuitenkin kotisivut.
Jotta kotisivut palvelisivat mahdollisimman hyvin markkinoinnin mestareita tuli räätälöity koodi tarpeeseen. Monia asioita on aiemmin jouduttu tekemään käsin, mutta kattavien integraatioiden ja suunnittelun ansiosta sivuston käyttöön kuluvaa työmäärää saatiin laskettua merkittävästi.
Sivusto rakennettiin kunnioittaen yrityksen ilmettä ja saatiin aikaan mahtava kasvojenkohotus. Suuret kuvia ja nopeat latausajat muodostavat yhdessä mahtavan selailukokemuksen.
SMErec – New generation recruitment skills for SMEs and workforce - projekti tarvitsi työkalun rekrytointien hallintaan yritysneuvonnan tueksi
Uudenlainen tapa hallinnoida sähköautojen latauslaitetta etänä