- the podcast
MitäVattua on mukahauska podcast, jossa yleensä keskustellaan tekniikasta, it-alan pöhinäsanoista ja itketään maailman menoa, koska mikään ei ole koskaan hyvin.
Kouluttajan ei ole pakko puhua totta ja koirakin saa pelata koripalloa. Vieläkö luottamuksella ja asioiden hyvin tekemisellä on jotain painoarvoa vai aletaanko menemään täysin fiiliksien valtaan kaikessa päätöksen teossa?
Keskustellaan siitä, miksi virheet kasaantuvat alkuviikkoon ja miten ihmismieli (ja joskus myös koodi) käynnistyy hitaasti viikonlopun jäljiltä. Tarjolla vertaistukea ja pohdintaa työelämän rytmeistä.
Minkälainen Miikka oli lapsena? Voiko nuoremmiltakin oppia jotain joko työyhteisössä tai perheenkin sisällä? Tänä äitienpäiväisenä jaksona keskustellaan äiti ja poika, traumapsykoterapeutti ja insinööri eri opeista mitä voi tulla monialaisessakin yhteisössä ja miten paljon voi olla erilaisia oletuksia organisaation (tai suvun) sisällä.
Kuinka olla työpaikalla se halutuin hemmo ja tärkein tykki? Tänään syvennytään 11 vuotta yrittäjänä toimineen tyypin ajatuksiin työpaikalla ja työyhteisössä olemisesta. Minkälaisia asioita työkaverit ja pomot usein arvostavat ja kuinka näitä tietoja hyödyntäen voi helpommin edetä urallaan
Maailmassa on monia tapoja säilyttää dataa. On pilvipalveluita, usb-tikkuja, verkkolevyjä, post-it lappuja, Exceleitä ja vaikka sun mitä. Miksi datan säilöminen ja varmuuskopioiminen on sitten tärkeää vai onko se vaan konsulttien höpötyksiä? Onko tähän jotakin hyviä käytäntöjä?
Voit tarkastella aiempia podcastejamme Spotifysta ja YouTubesta.
Google Tag Managerin avulla keräämme tietoa asiakaskäyttäytymisestä, jotta voimme paremmin kohdentaa mainontaamme Google Analyticsin avulla.
Evästeen avulla keräämme tietoa Meta-alustalla mainonnan kohdentamisen tueksi.
Tämän evästeen avulla keräämme tietoa klikkauksista ja käyttäjän käyttäytymisestä mainonnan kohdentamisen tukemiseksi.
Matomo Analyticsin avulla seuraamme vierailijoiden käyttäytymistä sivustollamme.
LeadFeederin avulla seuraamme minkä alan toimijoita sivustollamme vierailee markkinoinnin tehokkuuden seuraamiseksi.